10 عادت همیشگی کارآفرینان موفق

2022-03-06 15:35:38
زمان مورد نیاز برای مطالعه: 4 دقیقه
10 عادت همیشگی کارآفرینان موفق
آیا می خواهید یک کارآفرین موفق باشید؟ در اینجا ده عادت مشترک بین میلیاردرها، سرمایه گذاران با سابقه...

آیا می خواهید یک کارآفرین موفق باشید؟ در اینجا ده عادت مشترک بین میلیاردرها، سرمایه گذاران با سابقه و بنیانگذاران استارتاپ با رشد بالا آورده شده است.

در اینجا می خواهیم به 10 مورد از مهم ترین عادت های کارآفرینان موفق اشاره کنیم. پس با رزومه ساز آنلاین رزومیتو همراه شوید تا این مقاله ارزشمند را با هم مرور کنیم.

1) مطالعه

اگر یک چیز وجود دارد که به نظر می رسد این حرفه ای های موفق بیش از هر کس دیگری انجام می دهند، و شاید هر چیز دیگری، خواندن است. آنها با اشتهای باورنکردنی کتاب مصرف می کنند. به نظر می رسد هر چه آنها موفق تر باشند، هر روز ساعات بیشتری را به مطالعه اختصاص می دهند. این فقط نمی تواند تصادفی باشد. ارزش وقت گذاشتن برای خواندن کتاب های واقعی را دارد. سعی کنید قبل از رفتن به رختخواب یا اول صبح آن را جزء اصلی برنامه روزانه خود قرار دهید.

2) خواب

این ممکن است دست کم گرفته شده ترین و با ارزش ترین عادت موفقیت برای کارآفرینان باشد. خواب بر همه چیز از سلامتی گرفته تا احساس و ظاهر شما و همچنین توانایی های تفکر و تصمیم گیری تأثیر می گذارد.

تنها چند ساعت بیشتر خواب با کیفیت واقعی می تواند مزیت مورد نیاز برای عملکرد بهتر را فراهم کند و در این فرآیند احساس بسیار بهتری داشته باشید. هر چیزی را که می‌خواهید در آن بهبود ببخشید، مطمئن شوید که خوابتان را درست قبل از امتحان کردن باندهای عجیب و غریب یا گران‌قیمت‌تر انجام دهید.

این درست است که بسیاری از افراد موفق زود بیدار می شوند. اگرچه بسیاری از آنها خیلی زودتر از بقیه به رختخواب می روند. با این حال، بسیاری از نابغه ها هستند که افراد شب نیز هستند. آنچه برای شما مناسب است را پیدا کنید و بهترین کار خود را انجام دهید.

3) مدیریت پول

کارآفرینان موفق در مدیریت پول بسیار محتاط هستند. آنها باید در این زمینه عالی باشند تا جریان نقدینگی را متعادل کنند و زمانی که واقعاً شروع به موفقیت می کنند از شکست خوردن جلوگیری کنند. این به معنای ارزان بودن نیست. همچنین دور ریختن پول بابت ضرر و زیان برای مقیاس همیشه بهترین مدل کسب و کار نیست. این واقعاً به معنای قدردانی از این است که هر دلاری که خرج می شود شما را به اهدافتان نزدیک یا دورتر می کند.

بسیاری از رهبران ارشد کارآفرین و سرمایه گذار امروزی در مورد مسکن خود بسیار اقتصادی هستند. برخی ده ها سال است که در یک خانه ساده زندگی می کنند. برای مثال دیوید کلاین بنیانگذار CommonBond سال ها در دفترش زندگی می کرد.

4) ورزش

برای اینکه یک کارآفرین موفق باشید، لازم نیست شبیه The Rock یا یک مدل اینستاگرام راه بروید. در واقع، اگر عکس‌های کارآفرینان و مدیران عامل برتر امروزی را دنبال کنید، قبل از اینکه این همه پول داشته باشند، کاملاً متفاوت به نظر می‌رسیدند.

نکته در مورد ظاهر نیست. این است که یک بدن قوی یک ذهن قوی را پرورش می دهد. اگر می خواهید به عنوان یک کارآفرین موفق شوید، باید یکی از آن ها را داشته باشید. لازم نیست روزانه چند صد بورپی انجام دهید یا بر پیچیده ترین حرکات یوگا تسلط داشته باشید. حتی پیاده روی روزانه می تواند کمک کننده باشد.

مطمئن شوید که نوعی ورزش یا بیرون رفتن در برنامه روزانه شماست.

5) محافظت از زمان برای استراحت

فرسودگی شغلی یکی از تهدیدات اصلی برای کارآفرینان است. اگر می‌خواهید به نتایج برسید و بتوانید در اوج بازی خود باقی بمانید، باید بسیار عمدی و حتی تهاجمی باشید و از زمان خود برای استراحت و رفع فشار هر هفته استفاده کنید، مطمئن باشید که این مورد قابل چشم پوشی کردن نیست.

6) اهداف بزرگ و واضح تعیین کنید

ممکن است ساده به نظر بیاید، اما شما همیشه با اهدافی که تعیین می کنید محدود یا بلند می شوید. آیا در حال پرورش یک تجارت کوچک هستید یا یک اژدها؟

7) روی وظایف با ارزش بالا تمرکز کنید

همه ما در روز تعداد یکسانی ساعت داریم. تفاوت در این است که موفق ترین بنیانگذاران از کار بر روی هر کاری به جز کارهای با ارزش بالا خودداری می کنند. آن‌ها سعی می‌کنند با تیم‌هایشان مرتبط بمانند، اما می‌دانند که اگر می‌خواهند شرکت‌های میلیارد دلاری بسازند، به سادگی نمی‌توانند درگیر کارهای سطح پایین شوند. آنها باید خود را به کارهایی محدود کنند که بهترین بازگشت سرمایه ممکن را در زمان خود دارد. هر چیز دیگری یک تله است.

8) شبکه سازی

بسیاری از کارآفرینان فوق‌العاده موفقی که با آنها مصاحبه کرده‌ام، ممکن است حداقل برای مدت کوتاهی به کالج‌های برتر رفته باشند یا برای سازمان‌هایی مانند اپل یا مایکروسافت کار کرده باشند. با این حال، آنها همچنین اولین کسانی هستند که به شما می گویند این کسانی هستند که شما می شناسید که همه تفاوت را در دریافت بودجه و دستیابی به نتایج عالی ایجاد می کند، نه آنچه شما می دانید.

من اخیراً با مت سالزبرگ، موسس Blue Apron مصاحبه کردم. او 1.9 میلیارد دلار IPO شرکت را رهبری کرد و تا زمانی که شرکت تقریباً 910 میلیون دلار درآمد و 5000 کارمند داشت، به عنوان مدیر عامل شرکت کرد. او شبکه قدرتمند خود را با فارغ التحصیلی از هاروارد و همچنین کار برای یک شرکت سرمایه گذاری خطرپذیر قدرتمند مانند Bessemer Venture Partners ایجاد کرد.

9) روال های موفقیت را ایجاد می کنند

ممکن است جذاب نباشد، اما کار می کند. احتمالاً وقتی برای اولین بار رویای زندگی را در دبیرستان یا شروع یک تجارت تجاری دیدید، آرزوی زود خوابیدن یا وارد شدن به یک برنامه معمولی را نداشتید. ایده آل شما ممکن است کاملاً متفاوت به نظر برسد. سپس متوجه می شوید که اگر زمان خود را سازماندهی کنید و کارهای روزمره داشته باشید، می توانید از مزایای باورنکردنی بهره مند شوید. شما می توانید کارهای بیشتری انجام دهید و سلامتی شما بسیار بهتر است.

این بدان معنا نیست که باید خسته کننده باشد. هنوز هم می توانید از خواب بیدار شوید و در جزیره خصوصی خود به گشت و گذار با کایت سواری بپردازید یا در زمان ناهار برای موج سواری به ساحل بروید. موفقیت در اینجا دقیقاً به همان اندازه مربوط به برنامه ریزی زمان منظم برای دمیدن بخار و انجام کارهای الهام بخش است.

10) آنها همیشه به دنبال شکست هستند

اگر شکست نمی خورید، به اندازه کافی به خودتان فشار نمی آورید. اگر از زمان خود جلوتر نیستید، از زمان خود عقب هستید. اگر از سرمایه گذاران بالقوه نه دریافت نمی کنید، به اندازه کافی یا از بهترین سرمایه گذاران نمی خواهید. اگر گاهی مجبور نیستید از کاربران عذرخواهی کنید، به اندازه کافی از مرزهای کاری که می توانید برای آنها انجام دهید، عبور نمی کنید. اگر تمام عکس‌هایتان را می‌گیرید، به اندازه کافی بالا شلیک نمی‌کنید.

سخن پایانی :

موفقیت الگوی ثابت شده ای دارد که می بایست از آن پیروی کرد. برای مثال 99.9 درصد کارآفرینان تقریبا الگوی خواب یکسان و نزدیک به هم دارند. نمی توان تا صبح بیدار بود و تا عصر خوابید و انتظار داشت که ادم موفقی شد. می توان با پیروی از الگو و عادات کارآفرینان موفق خود را در مسیر موفقیت قرار داد

 

 

رزومه ساز
رزومــتـو ساختـی؟
ساخت رزومه حرفه‌ای کمتر از 5 دقیقه!
رزومه ساز
0 / 5 (از مجموع 0 رأی)
0
نظر خود را وارد کنید
ارسال نظر
محبوب‌ترین قالب‌های رزومه
مطالب مرتبط

چگونه درخواست افزایش حقوق بدهیم؟

راهنمای کامل پیدا کردن شغل (آموزش جستجوی شغل)

چرا کار پیدا نمیکنم؟

شغل دوم برای کارمندان