شغل های پردرآمد دنیا

2022-07-16 13:39:43
زمان مورد نیاز برای مطالعه: 2 دقیقه
شغل های پردرآمد دنیا
در این مقاله به معرفی شغل های پردرآمد دنیا پرداخته می شود که می تواند جالب توجه باشد. یکی از سایت ها...

در این مقاله به معرفی شغل های پردرآمد دنیا پرداخته می شود که می تواند جالب توجه باشد. یکی از سایت های بزرگ شغل یابی دنیا، سایت career cast می باشد که مجله فوربز هر سال با بررسی دقیق اطلاعات این سایت بزرگ، شغل های پردرآمد دنیا را معرفی می نماید. رزومیتو به عنوان حرفه ای ترین رزومه ساز آنلاین از تمامی شما عزیزان دعوت می کند با ساخت رزومه آنلاین در این سایت فعالیت و تخصص های خود را به صورت کاملا حرفه ای به دیگران معرفی نمایید.

لیست شغل های پردرآمد دنیا که طی این بررسی ها بدست آمده است به ترتیب عبارتند از :

1. جراحان (اولین شغل پردرآمد دنیا)

شغلی که با فاصله زیاد نسبت به دیگر مشاغل از نظر درآمد به عنوان اولین شغل پردرآمد دنیا شناخته می شود، مربوط به جراحان می باشد و اینکه این شغل تخصص خاص خود را می خواهد. در بین جراحان هم با توجه به نوع جراحی درآمدها متفاوت می باشد. میانگین درآمد سالانه جراحان ۳۵۲۲۲۰ دلار اعلام شده است.

2. روانشناس (دومین شغل پردرآمد دنیا)

این شغل هم نیازمند تخصص بسیار بالا می باشد که دانش آموختگان این رشته باید در یک دوره چهار ساله رزیدنتی شرکت نمایند. روانشناسان علاوه بر اینکه درآمد خوبی دارند پاداش هایی هم از سوی بیماران خود دریافت خواهند نمود. اکثر روانشناسان، رابطه با بیماران و بدست آوردن راهکار برای حل مشکلات آنها را بهترین قسمت شغل خود معرفی نمودند. میانگین درآمد سالانه روانشناسان ۱۸۱۸۸۰ دلار اعلام شده است.

3. دکتر عمومی (سومین شغل پردرآمد دنیا)

موضوعاتی که سبب شده اند تا دکتر عمومی به عنوان سومین شغل پردرآمد دنیا شناخته شود، گسترده شدن بیمه ها و افزایش بیماری ها می باشد. میانگین درآمد سالانه این شغل ۱۸۰۱۸۰ دلار اعلام شده است.

4. مدیر اجرایی (چهارمین شغل پردرآمد دنیا)

مدیر اجرایی جزو مشاغل همراه با استرس می باشد که این افراد چالش های فراوانی را تجربه خواهند نمود. سختی این کار سبب شده است که این شغل هم جزو شغل های پردرآمد دنیا شناخته شود و میانگین درآمد سالانه مدیر اجرایی ۱۷۳۳۲۰ دلار اعلام شده است.

5. دندانپزشک (پنجمین شغل پردرآمد دنیا)

دندانپزشکی در ردیف مشاغل پردرآمد می باشد و موضوعاتی چون حساسیت شرایط کاری و بیماران مضطرب سبب شده اند که این کار هم همراه با استرس باشد. ۱۴۶۳۴۰ دلار، میانگین درآمد سالانه این شغل اعلام شده است.

6. مهندس نفت (ششمین شغل پردرآمد دنیا)

مهندس نفت از آن دست مشاغلی است که با دارا بودن مدرک کارشناسی در رشته های مرتبط می توان در این شغل مشغول به فعالیت شد. شرایط کاری این شغل مانند بسیاری از مشاغل دیگر، سخت می باشد. میانگین درآمد سالانه مهندس نفت ۱۳۰۰۵۰ دلار اعلام شده است.

7. دندانپزشک ارتودونسی (هفتمین شغل پردرآمد دنیا)

برای اینکه بتوانید دکتر ارتودنس شوید باید از رشته دندانپزشکی فارغ التحصیل گردید، در یکی از رشته های مرتبط باید تخصص بگیرید و بعد باید در ارتودنسی صاحب فوق تخصص شوید. مدت زمانی که برای این مراحل باید گذرانده شود بیش از 10 سال است. میانگین درآمد سالانه این شغل ۱۲۹۱۱۰ دلار اعلام شده است.

8. دانشمند تحلیل داده (هشتمین شغل پردرآمد دنیا)

یکی از شغل هایی که روبه پیشرفت می باشد تحلیل داده است و از طرفی این نوع مشاغل بسیار جدید هستند صاحبان تخصص در این زمینه می توانند درآمدهای بسیار زیادی داشته باشند. میانگین درآمد سالانه این شغل ۱۲۴۱۵۰ دلار اعلام شده است.

9. کنترل کننده ترافیک هوایی (نهمین شغل پردرآمد دنیا)

این شغل همانند دیگر شغل هایی که نام بردیم همراه با استرس می باشد و البته این شغل درآمد خوبی دارد. افراد متخصص این نوع شغل باید در کار خود تمرکز بالایی داشته باشند. میانگین درآمد سالانه این شغل ۱۲۲۳۴۰ دلار اعلام شده است.

رزومه ساز
رزومــتـو ساختـی؟
ساخت رزومه حرفه‌ای کمتر از 5 دقیقه!
رزومه ساز
0 / 5 (از مجموع 0 رأی)
0
نظر خود را وارد کنید
ارسال نظر
محبوب‌ترین قالب‌های رزومه
مطالب مرتبط

چگونه درخواست افزایش حقوق بدهیم؟

راهنمای کامل پیدا کردن شغل (آموزش جستجوی شغل)

چرا کار پیدا نمیکنم؟

شغل دوم برای کارمندان