نمونه رزومه کاری پرستار

2021-11-14 18:31:53
زمان مورد نیاز برای مطالعه: 2 دقیقه
نمونه رزومه کاری پرستار
پرستار و پرستاری گره خورده است با ایثار و از خود گذشتگی. همه می دانیم در طی همین دوران کرونا چه پرست...

پرستار و پرستاری گره خورده است با ایثار و از خود گذشتگی. همه می دانیم در طی همین دوران کرونا چه پرستاران عزیزی جان خود را کف دست گرفتند تا هموطنان ما بتوانند دوران درمان را سپری کرده و به آغوش خانواده باز گردند. اگر می خواهید با نحوه نوشتن رزومه کاری پرستار آشنا شوید پیشنهاد می کنیم نمونه رزومه پرستار سایت رزومیتو را از دست ندهید.

نمونه رزومه کامل شده پرستاری

در زیر می توان یک رزومه کاملا استاندارد برای شغل پرستاری که با قالب اسفند کامل شده و با تغییر رنگ جذابیتی دو چندان را برای پرستاری پیدا نموده را مشاهده نمائید.

نمونه رزومه کاری پرستار

نمونه رزومه پرستار-1نمونه رزومه پرستار-2

نحوه نوشتن رزومه پرستار

نوشتن رزومه پرستار نیز مانند نوشتن هر رزومه دیگری اصول و قواعدی دارد که اگر رعایت شود می توان به پذیرش رزومه و موفقیت در این بخش از استخدام امیدوار شد. در ادامه به مهم ترین نکات در نوشتن رزومه پرستار می پردازیم پس با رزومه ساز رزومیتو همراه شوید.

چگونه یک رزومه پرستار خوب بنویسم ؟

پیشنهاد ما برای نوشتن یک رزومه پرستار حرفه ای و خوب استفاده از رزومه ساز آنلاین رزومیتو است. قالب های متنوع و استاندارد ما می تواند به شما کمک کند تا در کمترین زمان ممکن با انتخابی درست و اصولی و تنها با پر کردن اطلاعات خود یک رزومه استاندارد و بدون کوچک ترین خطا را تجربه نمائید.

نوشتن بخش های مختلف رزومه پرستار

مهم ترین بخش هایی که در یک رزومه پرستار می بایست به دقت تکمیل شوند عبارتند از خلاصه رزومه، سوابق تحصیلی و سوابق شغلی. بخش هایی مانند دستاوردها و افتخارات نیز می تواند بسیار حائز اهمیت باشند.

نوشتن خلاصه رزومه پرستاری

در نوشتن بخش خلاصه رزومه پرستار می بایست دقت کنید که اصول نوشتن خلاصه رزومه را که قبلا در طی یک مقاله به صورت کامل به آن پرداخته ایم را رعایت نمائید.

 

مهم ترین نکات در نوشتن خلاصه رزومه پرستار
کوتاه و شامل مهم ترین تجربیات و سوابق
در حد یک یا دو جمله باشد[ مرتبط با شرایط و موقعیت کاری که به دنبالش هستید باشد

 

نمونه متن خلاصه رزومه پرستاری:

پرستار پر شور و متعهد هستم، بیش از هشت سال تجربه مراقبت‌های بهداشتی در انواع خدمات پزشکی از جمله بخش‌های اورژانس، بخش مراقبت‌های ویژه، واحد‌های سالمندان و مراکز توانبخشی دارم. تجربه من می تواند به شما در نگهداری سالمندان و بیماران عزیزتان کمک کند تا به خوبی با تهیه یک برنامه درمانی اصولی طول درمان را کوتاه نمائید.

سوابق کاری رزومه پرستار

شاید بعضی شغل ها در بخش سوابق کاری اهمیت کمتری در رزومه داشته باشند اما بسیاری از کارفرمایان و مدیران استخدام جدی ترین و مهم ترین بخش رزومه را همین سوابق کاری می دانند. بطوریکه اگر این بخش پربار و جذاب باشد می تواند تضمین کننده قبولی رزومه شما باشد. البته برای خوب نوشتن آن می بایست واقعا دارای سوابق کاری درست و قانع کننده ای باشید اما اگر چنانچه فاقد سابقه شغلی هستید مقاله نوشتن رزومه بدون سابقه شغلی ما را به هیچ عنوان از دست ندهید.

نوشتن سوابق تحصیلی رزومه پرستار

یکی دیگر از بخش های مهم هر رزومه بخش سوابق تحصیلی است. یک پرستار نیز باید دارای سوابق تحصیلی جذاب و قانع کننده ای باشد. رعایت صداقت، درست نویسی تاریخ و معکوس نویسی سوابق از مهم ترین نکات در نوشتن سوابق تحصیلی رزومه پرستار می باشند.

 

قالب رزومه پرستاری

اگر بخواهیم یک قالب رزومه مناسب شغل پرستاری را به شما در رزومیتو معرفی کنیم می توان به قالب جذاب اسفند  اشاره نمود. در ادامه یک رزومه کامل شده پرستاری را که با قالب اسفند کامل شده خدمت شما ارائه خواهیم نمود.

شما می توانید با تغییر رنگ قالب آنرا به خوبی برای پرستاری شخصی سازی نمائید

قالب اسفند

نتیجه گیری :

پرستاری شغلی سخت، پر از استرس و طاقت فرسایی است، برای  ادامه و کار کردن در این شغل می بایست عاشق کارتان باشید و مطمئن باشید نمی توان بدون عشق در این لباس دوام آورد. اما اگر عاشق پرستاری هستید با مطالعه نکات و مشاهده نمونه رزومه پرستاری ارائه شده در رزومیتو می توانید به خوبی از پس نوشتن یک رزومه عالی پرستاری بر آیید.

رزومه ساز
رزومــتـو ساختـی؟
ساخت رزومه حرفه‌ای کمتر از 5 دقیقه!
رزومه ساز
0 / 5 (از مجموع 0 رأی)
0
برچسب‌ها:
نظر خود را وارد کنید
ارسال نظر
محبوب‌ترین قالب‌های رزومه
مطالب مرتبط

نمونه رزومه مهندس نساجی + آموزش نوشتن

نمونه رزومه معلم ریاضی (دبیر ریاضی)

نمونه رزومه تدوینگر به همراه آموزش نوشتن

نمونه رزومه معلم زبان انگلیسی به همراه آموزش نوشتن