نحوه نوشتن رزومه کاری

2023-12-23 12:16:25
زمان مورد نیاز برای مطالعه: 13 دقیقه
نحوه نوشتن رزومه کاری
چطور رزومه بنویسیم؟ این سوالی است که مطمئنا همه ما حداقل یک بار آنرا از ذهن گذرانده ایم . اگر می خو...

چطور رزومه بنویسیم؟

این سوالی است که مطمئنا همه ما حداقل یک بار آنرا از ذهن گذرانده ایم . اگر می خواهید پاسخ این سوال مهم را بدانید پیشنهاد میکنیم این مقاله متفاوت و کاربردی از رزومه ساز آنلاین رزومیتو را تا انتها مطالعه نمایید.

رزومه چیست ؟

اگر چه به طور کامل در مقاله رزومه چیست به این پرسش به طور کامل پاسخ داده شده اما اگر بخواهیم در یک جمله و خیلی خلاصه به آن بپردازیم باید بگوییم رزومه در واقع یک معرفی نامه خلاصه و البته کاملا مهم و کاربردی از شماست که با مطالعه آن مدیر استخدام فهم و درکی مناسب از شما و توانایی هایتان به دست خواهد آورد.

چرا رزومه مهم است ؟

رزومه به عنوان پلی بین شما و استخدام کننده احتمالی عمل می کند. از این رو اهمیت رزومه را هرگز نمی توان دست کم گرفت. بنابراین، برای ایجاد حداکثر تاثیرگذاری روی مدیر استخدام و به جا گذاشتن یک اثر ماندگار روی وی می بایست تا جایی که ممکن است یک رزومه اثرگذار و متفاوت از دیگران بنویسید.

کمتر کسی است که نداند یک رزومه خوب تا چه اندازه برای موفقیت در استخدام مهم است. اینکه بدانید که چگونه می باید خودتان را معرفی کنید. سوابق خود را چطور قید کنید و از تجربیات کاری تان بگویید می تواند آینده شغلی شما را به طور کامل تغییر دهد. نوشتن یک رزومه کاری استاندارد و خوب شاید 70 درصد مسیر استخدام شما را تعیین کند.

حال که به اهمیت نگارش رزومه پی بردیم باید بدانیم که چطور یک رزومه کاری خوب بنویسیم، رزومیتو در این مقاله به شما آموزش می دهد که با رعایت چه نکاتی می توانید به یک رزومه کاملا ایده آل و بدون عیب و نقص دست یابید. اما قبل از هر چیزی لازم است بگوییم اگر به هر دلیل نمی خواهید یا زمان لازم برای آموزش نوشتن یک رزومه خوب را ندارید می توانید از رزومه ساز آنلاین رزومیتو برای نوشتن رزومه تان استفاده کنید.

 نوشتن رزومه کاری

اهمیت داشتن یک رزومه خوب

یک رزومه عالی بهترین راه برای متمایز شدن از دیگران است. این به کارفرمای شما یک ایده واضح از اینکه شما چه کسی هستید و چه کاری می توانید انجام دهید می دهد. یک رزومه خوب دانش شما را در مورد شغلی که برای آن درخواست می کنید و مهارت ها و تجربه شما را نشان می دهد. شما همچنین می توانید اشتیاق خود را برای کار و اینکه چقدر خوب می توانید در یک محیط تیمی کار کنید، نشان دهید.
یک رزومه خوب همچنین راهی عالی برای نشان دادن این است که شما فردی باهوش و با انگیزه هستید که مایلید برای رسیدن به جایی که باید باشید سخت کار کند.
یک رزومه خوب می تواند به شما کمک کند تا از طریق نشان دادن میزان آگاهی شما از شغلی که برای آن درخواست می کنید، متمایز شوید. همچنین می تواند نشان دهد که شما تجربه، دانش و مهارت های لازم برای انجام خوب کار را دارید.

چگونه رزومه بنویسیم ؟

برای نوشتن رزومه شما 2 روش کلی پیش رو دارید. اینکه کدام روش را انتخاب می کنید کاملا به خودتان بستگی دارد و در نتیجه کار شاید آنقدرها تفاوت ایجاد نمی کند اما هر کدام از این دو روش تفاوت هایی دارند که در ادامه به آنها می پردازیم.

1- خرید قالب آماده رزومه ورد ( فروشگاه قالب )

2- روش دوم استفاده از رزومه ساز آنلاین برای ساخت رزومه

قبلا در مورد نوشتن رزومه در ورد به طور کامل و مفصل طی یک مقاله صحبت شده و تمامی نکات ریز و درشت آنرا برایتان باز نموده ایم لذا اکنون نیازی نمیبینیم که در این مورد مجدد صحبت کنیم.

امروز در این مقاله میخواهیم مهم ترین نکات در نوشتن یک رزومه کاری را شرح دهیم که برای هر دو روش فوق مهم و کاربردی می باشد. پس چه در ورد و چه در رزومه ساز آنلاین تفاوتی نمیکند و شما می بایست نکاتی که در این صفحه به آنها می پردازیم را به کار ببندید.

1- خرید قالب ورد از فروشگاه رزومیتو

شما می توانید با تهیه یکی از قالب های آماده ورد و جایگزین نمودن اطلاعات خود با اطلاعات پیشفرض به طور کامل یک رزومه کاملا حرفه ای و استاندارد ساخته و از آن استفاده نمائید.

نخواهید داشت.

 " برای تهیه قالب آماده رزومه ورد روی تصویر زیر کلیک نمائید "

فروشگاه قالب خام رزومه

2- استفاده از رزومه ساز آنلاین

رزومه ساز رزومیتو دیگر امکانی است که می توانید به وسیله آن یک رزومه حرفه ای که دارای استانداردهای بالایی باشد بسازید. این بخش کامل ترین مجموعه امکانات را گرد هم آورده است تا در کمتر از 10 دقیقه بتوانید یک رزومه حرفه ای ساخته و دانلود نمائید.

ساخت رزومه بوسیله رزومه ساز آنلاین رزومیتو

 

بخش های یک رزومه کاری استاندارد

اگر بخواهیم به اطلاعاتی که باید در رزومه به ترتیب لیست شوند اشاره نماییم اینگونه می باشد :

 

بخش های یک رزومه کاری
اطلاعات تماس
متن
لیست مهارت های مهم
لیست مهارت های فنی
اطلاعات و مشخصات شخصی
مدارک تحصیلی
سابقه شغلی

 

اطلاعات تماس

منظور از اطلاعات تماس، نام و نام خانوادگی، آدرس ایمیل و شماره تماس می باشد که باید در رزومه کاری خود بیان نمایید. پیشنهاد می شود اطلاعات تماس خود را در بخش پایین رزومه قرار دهید. در نوشتن اطلاعات تماس می بایست دقت کنید تا به طور دقیق از یک ایمیل استاندارد و یک شماره تماس که در دسترس است استفاده نمائید. استفاده از ایمیل هایی که آدرس های طولانی و عجیب و غریب دارند به هیچ عنوان توصیه نمی شود.

متن

در بخش متن شما می توانید از خودتان بگویید و اینکه چه نتیجه هایی می توانید برای شرکت مورد نظر در شغل پیشنهاد شده داشته باشید. بعد می توانید به توانمندی و مهارت های مربوط به شغل مورد نظر نیز اشاره نمایید. در کل بخش متن بیانگر تجربیات کاری و مهارت های شماست.

مهارت های مهم

آگهی که برای یک شغل منتشر می شود لیستی برای بخش مهارت ها توسط شرکت مورد نظر ترتیب شده است و شما می بایست مهم ترین مهارت های خود که با مهارت های معرفی شده مربوط می گردد را بیان نمایید.

مهارت های فنی

اگر به مهارت هایی فنی چون برنامه نویسی، کار با ابزارها، آشنایی با نرم افزارها و ...مسلط هستید می توانید در بخش مهارت های خود در رزومه اشاره داشته باشید.

اطلاعات و مشخصات شخصی

اگر می خواهید نشان دهید که برای شغل مورد نظر فردی مناسب هستید اما تجربه کاری ندارید می توانید از ویژگی های شخصی خود استفاده نمایید. سرعت کار، صداقت و قابل اطمینان بودن از ویژگی هایی می باشد که می توانید به آنها بپردازید.

سابقه شغلی

زمانی که می خواهید در مورد سابقه شغلی خود در رزومه صحبت نمایید ابتدا از آخرین شغلی که داشته اید شروع کنید و بعد به شغل های قبلی آن بپردازید. به جزئیات سوابق شغلی خود یعنی موقعیت های شغلی و تاریخ مشغول بودن هم اشاره نمایید. اگر سابقه شغلی نداشتید می توانید در مورد دستاوردهای خود در دانشگاه و دیگر کارها سخن بگویید. نکته ای که باید در اینجا در نظر داشته باشید اینکه حتما باید موقعیت های شغلی و دستاوردها با مهارت های لیست شده آگهی شغلی مرتبط باشد.

نوشتن اهداف در رزومه کاری

چنانچه قصد نوشتن اهداف خود از انتخاب شغل و شرکت مورد نظر را دارید می توانید در قسمت پروفایل رزومه به آن اشاره نمایید. البته در بخش دیگر اطلاعات رزومه هم بعنوان مثال مهارت های شغلی می توانید از انگیزه خود صحبت نمایید. اهداف شغلی در رزومه در واقع نشان دهنده هدف های کاری شما در کوتاه مدت برای تصدی شغل مورد نظر است. شما به کارفرما نشان خواهید داد که به دنبال چه مقاصدی در این  شغل هستید.

نوشتن مهارت های کاری در رزومه

بخش مهارت ها برای همه کارفرما جزو بخش های مهم رزومه کاری به شمار می رود و از مهارت های مرتبط با شغل مورد نظر شروع به نوشتن نمایید تا در نگاه کارفرما مورد نظر نسبت به دیگر افراد بدرخشید. بنابراین دقت نمایید تا بخش مهارت های خود در رزومه کاری به بهترین شکل ممکن نگارش گردد.

چرا به رزومه کاری نیاز داریم ؟

نیاز به رزومه کاری اصلی غیرقابل انکار است. امروزه مدیران استخدام و کارفرمایان زمان و حوصله این را ندارند که صدها نفر را تک به تک دعوت به استخدام کرده و توانائی ها، سوابق و خصوصیاتشان را بررسی کنند. آنها به راحتی می توانند با درخواست یک رزومه کاری 70 درصد راه استخدام نیروهای مورد نظر خود را طی کنند. حال اینکه چرا ما به عنوان یک داوطلب استخدام به رزومه نیاز داریم پاسخی مشخص پیدا میکند، نیاز به رزومه یعنی نیاز به ارائه خصوصیات، سوابق و توانائی ها تا مدیران شرکت ها بتوانند از میان ده ها یا صدها داوطلب به راحتی در کمترین زمان ممکن مناسب ترین افراد را برای بکارگیری در سمت مورد نظر شناسایی نموده و از آنها برای مصاحبه دعوت به عمل بیاورند.

آیا یک رزومه کاری برای تمامی فرصت های شغلی مناسب است ؟

این یک سوال مهم بوده و احتمالا خیلی ها نیز به دنبال جواب آن هستند. اگر بخواهیم در یک کلمه به این پرسش پاسخ دهیم باید بگوییم خیر. شما نیاز دارید تا برای هر فرصت شغلی یک رزومه جداگانه ارائه نمائید و ارسال یک رزومه واحد برای تمامی آگهی های استخدامی کاری کاملا غلط می باشد. اما علت چیست ؟

هر آگهی استخدام یک رزومه کاری

اولویت ها در هر شغل متفاوت است

یک قالب رزومه مناسب تمامی مشاغل نیست

چیدمان مطالب در هر شغل متفاوت است

رزومه کاری یا تحصیلی

عکس دار بودن یا نبودن

اولویت های هر شغل رزومه کاری جدا می طلبد

شما نیاز دارید تا برای هر آگهی استخدامی یک رزوم جداگانه ارسال نمائید اما علت چیست ؟ علت اولویت ها و شرایط کاری متفاوت در هر شغل است. برای مثال شما در شغل مدیر فروش و یا شغل ادمین اینستاگرام یک اولویت و شرایط را پیش رو نخواهید داشت. در شغل مدیر فروش فضا کاملا رسمی بوده اما شما در شغل ادمین اینستاگرام شما فضایی اسپورت و بدون سخت گیری های رایج اداری را پیش رو دارید.

قالب رزومه به جای شما صحبت می کند

قالب و ظاهر رزومه ای که ارائه می کنید اهمیت فوق العاده بالایی دارد. شما نمی توانید در دو شغلی که جنس آنها کاملا با هم متفاوت است یک ظاهر یکسان ارائه نمائید. شما می بایست در نوشتن رزومه کاری شرایط شغل را سنجیده و ظاهر و رنگ بندی را انتخاب نمائید.

نحوه نوشتن رزومه

اهمیت نوشتن رزومه کاری

اهمیت نوشتن رزومه کاری زمانی مشخص می شود که بدانید هیچ شرکت و یا مرکزی شما را بدون ارسال رزومه استخدام نخواهد نمود. در واقع اولین گام جهت آشنایی با شما بررسی رزومه کاری شما می باشد. به همین دلیل ارزش و اهمیت رزومه ای که می فرستید بی نهایت بالا می باشد. حال که ارسال رزومه تا این اندازه مهم می باشد می بایست در نوشتن رزومه کاری خود دقیق باشید و آنرا با بالاترین استانداردهای ممکن بنویسید.

با مطالعه مقاله نحوه نگارش رزومه کاری رزومیتو خواهید توانست یک رزومه خوب و حرفه ای را برای خود بسازید. گاهی اوقات ممکن است از تخصص های مختلفی بهره مند باشید که برای این کار توصیه می شود برای هر تخصص و زمینه شغلی، رزومه مجزا بسازید. با ما همراه باشید تا با چگونگی نوشتن یک رزومه کاری آشنا شوید.

نوشتن رزومه

اهداف نوشتن یک رزومه

همانطور که گفته شده است رزومه یک ابزار درخواست کار می باشد و نشان دهنده مواردی خواهد بود که شما را به شغل مورد نظر می رساند.

  • نحوه برآورده نمودن اهداف شرکت
  • مشغول به کار بودن
  • برخوردار بودن از مهارت و تجربه بالا
  • برخورداری از آموزش مناسب
  • داشتن سطحی بالا برای کار مورد نظر

یک رزومه کاری نشان دهنده این موارد می باشد که کارفرما با مشاهده رزومه کاری شما از آنها مطلع می شود. بنابراین برای کسب یک شغل، داشتن رزومه الزامی می باشد و سعی نمایید با آگاهی کامل از نحوه نگارش یک رزومه کاری خوب، رزومه ای را طراحی داشته باشید تا مورد پسند کارفرما شغل مورد نظر قرار گیرد. در ادامه نکات مهم رزومه نویسی را بیان می نماییم و در نگارش رزومه خود به آنها دقت نمایید.

انتخاب بهترین مدل رزومه

برای نوشتن رزومه کاری قالب های مختلفی وجود دارد که به شغل و مهارت شما بستگی دارد که بهترین آن را می توانید مورد استفاده قرار دهید. این رزومه ها به ترتیب عبارتند از رزومه زمانی، رزومه مهارتی، رزومه هدفمند و رزومه ترکیبی که هر یک از آنها را برای شما توضیح خواهیم دارد.

در رزومیتو در زمان نوشتن این مقاله ۱۱ قالب استاندارد و کاملا حرفه ای ارائه شده که می تواند با توجه به شخصی سازی هایی که در زمان نوشتن رزومه می توانید اعمال نمائید به صورت کامل قالب را با توجه به نیاز و سلیقه خود آنرا تغییر دهید.

روش های نوشتن یک رزومه کاری حرفه ای

برای نوشتن یک رزومه کاری خوب می توانید از سرویس های آنلاین نوشتن رزومه استفاده نمائید یا اینکه با فراگیری نکات مهم در نگارش رزومه های شغلی خود دست به کار شده و آنرا پیاده سازی کنید، اما پیشنهاد ما استفاده از رزومه ساز آنلاین رزومیتو برای کسب بهترین نتیجه ممکن است چرا که این سرویس امکانات کاملی را در عین رایگان بودن خدمت شما ارائه می نماید تا بتوانید در مدت زمان کمتر از 10 دقیقه به یک رزومه استاندارد رسیده و شانس خود را برای موفقیت در مرحله اول استخدام بسیار بالا ببرید.

 

انواع رزومه
ترتیب زمانی
عملکردی یا مهارتی
ترکیبی
هدفمند

رزومه زمانی

نگارش رزومه به ترتیب زمانی جزو روش هایی می باشد که اکثر کارفرماها آن را تایید می نمایند. نگارش این نوع رزومه اینگونه است، از آخر به اول طبق تاریخ سوابق و پیشینه درسی، مهارتی و شغلی خود را بیان می نمایید و این موضوع باعث می شود که رزومه کاری شما سرشار از جزئیات باشد.

رزومه مهارتی

برای شغل های مدیریتی رزومه مهارتی پیشنهاد می شود که نگارش آن بر مبنا مهارت های شغلی و توانمندی صورت می گیرد. در این رزومه چیزی که بسیار مهم است توانمندی در شغل مورد نظر می باشد و مدارک تحصیلی چندان اهمیتی ندارد.

رزومه ترکیبی

در رزومه ترکیبی نوع نگارش بصورت داستانی خواهد بود یعنی اینکه تجربه و مهارت های بدست آمده از هر شغلی را همراه با سوابق شغلی خود بیان داشته باشید.

رزومه هدفمند

نکته ای که باید در رزومه هدفمند رعایت شود اینکه برای شغل مورد نظر مدارک تحصیلی که ارتباطی با آن ندارد را نادیده بگیرید و سابقه شغلی خود را در ارتباط با شغل مورد نظر جدید بیان نمایید.

در رزومه کاری چه بنویسیم؟

دانستن اینکه چه چیزهایی در رزومه باید نوشته شود و از هر اطلاعات بی ارزش به دور باشد بسیار اهمیت دارد. وقتی آگهی برای یک شغل از سوی یک شرکت منتشر می شود قطعا مواردی تحت عنوان مهارت و توانایی در آن آگهی بیان شده است و شما با مطالعه کامل آگهی از جزئیات آن مطلع شوید و در صورت برخوردار بودن آن مهارت ها می توانید در رزومه کاری به انها اشاره نمایید. یک رزومه خوب و موثر را برای شرکت مورد نظر طراحی داشته باشید یعنی اینکه کارفرما با مشاهده رزومه شما متوجه شود که چه قدم هایی می توانید برای شرکت آنها بردارید. بنابراین طولانی بودن رزومه کاری دلیلی بر قبولی رزومه شما نخواهد بود و باید رزومه ای موثر و خلاصه توسط شما تنظیم گردد.

در رزومه به توانمندی و مهارت های خود اشاره داشته باشید که این کار را به شکل های مختلف همچون نمودار و ... نمایش دهید. رعایت این موارد سبب می گردد که رزومه شما بصورت یک رزومه کاملا موثر و حرفه ای طراحی گردد و در رسیدن به شغل مورد نظر بسیار اهمیت دارد.

نوشتن یک رزومه خوب و عالی

تا اینجای کار شما مرحله اول رزومه خود را طراحی نموده اید و برای اینکه آن را تبدیل به یک رزومه خوب و عالی نمایید می بایست به ویرایش های متعدد آن بپردازید تا از هیچ گونه خطا و اشتباهی برخوردار نباشد. طریقه نوشتن رزومه کاری بسیار مهم است و آنقدر باید حرفه ای باشد تا کارفرما با خواندن جملات داخل آن دیدی خوب نسبت به شما پیدا کند.

اصول نوشتن رزومه کاری

اصول نوشتن رزومه کاری  در واقع مواردی هستند که شما می بایست با رعایت آنها به نوشتن یک رزومه کاری استاندارد نزدیک شوید. نوشتن رزومه کاری اصولی و استاندارد شرایطی دارد که تلاش نمودیم در این مقاله به تفسیر در مورد آن بحث کنیم، امیدواریم با مطالعه این مطلب کامل و مفید توانسته باشیم دانش تخصصی نوشتن یک رزومه موفق را برای شما به اوج رسانده تا انشالله با علم به شرایط و مشخصات یک رزومه خوب همانند یک متخصص کارکشته به نوشتن رزومه بپرازید. در زیر مورد وار مجددا به موارد مهم نوشتن رزومه کاری اشاره میکنیم که هر کدام جزو مهم ترین موارد هستند اشاره می نمائیم.

  • کامل بودن اطلاعات
  • به روز بودن اطلاعات و رزومه
  • صداقت در بیان محتویات و مطالب
  • انتخاب قالب مناسب با شغل
  • خلاصه بودن ( یک تا نهایتا دو صفحه )
  • پرهیز از دیزاین زیاد و شلوغ بودن
  • نوشتن رزومه مطابق با شرایط آگهی شغل

نکات مهم در نوشتن رزومه کاری

در نوشتن رزومه کاری می بایست دقت کنید که ترتیب نوشتن موارد در رزومه را رعایت نمائید. اطلاعات می بایست صحت و دقت داشته باشند و از ذکر مواردی که نمی توانید با سند و مدرک آنها را اثبات کنید به جد بپرهیزید. بوسیله آمار و اعداد از گفته ها و ادعاهای خود در مورد تجربیات و توانائی های خود حمایت نمائید. برای مثال اگر می گویید توانسته اید فروش یک شرکت را به عنوان فروشنده یا بازاریاب رشد دهید دقیق ذکر کنید که این افزایش چند درصد بوده است.

چگونه یک رزومه خوب بنویسیم ؟

اینکه چگونه یک رزومه کاری خوب بنویسیم بستگی به دانش ما در مورد رزومه نویسی دارد. شما به عنوان یک فرد که به دنبال استخدام است قطعا در حوزه ای خاص توانائی ها و تجربیاتی را با خود یدک می کشید. این توانائی ها شامل مباحث تئوری و عملی می شوند. مباحث تئوری در واقع همان تحصیلات آکادمیک بوده و مباحث عملی را می توان به عنوان تجربیات کاری گذشته شما لیست نمود. اگر قصد دارید که بدانید چطور یک رزومه خوب بنویسید باید بگوییم جواب این سوال در واقع این است که شما می بایست به درستی و با رعایت اصول مواردی مشخص را در رزومه خود قید نمائید.در واقع رعایت اصل زیر میتواند از رزومه شما یک رزومه رد نشدنی بسازد.

  1. چیدمان درست اطلاعات
  2. نوشتن موارد مهم و ضروری
  3. وزن دادن به اطلاعات

در واقع ابتدا شما باید بدانید که چه چیز را در کجای رزومه باید بنویسید. دوم باید بدانید که لیست نمودن چه مواردی الزامی است و چه مواردی را نباید نوشت و سوم تقویت نوشته ها با اعداد و ارقام و ذکر شاهد برای ادعاهای شماست.

نکات طلایی برای نوشتن یک رزومه موفق

مهم ترین نکات در نوشتن رزومه موفق که به نکات طلایی رزومه نویسی هستند عبارتند از مواردی که تماما در این صفحه صحبت کرده ایم. مواردی چون انتخاب قالب مناسب، انتخاب فونت مناسب، خلاصه نویسی، نوشتن درباره من خلاصه و دقیق، نوشتن سوابق شغلی مرتبط و سوابق تحصیلی دقیق و با تایم زمانی معکوس می تواند از مهم ترین و طلایی ترین نکات در نوشتن رزومه هستند.

نتیجه گیری :

مطمئنا اکنون با مطالعه مقاله بالا اهمیت کار در طریقه نوشتن رزومه شغلی خوب و استاندارد را دریافته اید. حال که به مهم ترین نکات نوشتتن یک رزومه شغلی خوب پی برده اید قطعا وسواس شما برای تهیه بهترین و استانداردترین رزومه ممکن بیشتر نیز خواهد شد.همانطور که در بالا اشاره شد می توانید از امکانات رزومیتو جهت تهیه و نوشتن یک رزومه اصولی بهره برده تا انشالله هیچ موردی را از قلم نیاندازید و با نوشتن و ارائه یک رزومه کامل و حرفه ای به راحتی مرحله اول استخدام خود را پشت سر بگذارید.

سوالات متداول

چرا داشتن رزومه ضروری است ؟
هر فردی که قصد دارد خود، توانائی ها و سوابقش را برای استخدام معرفی کند نیاز دارد تا این اطلاعات را در قالب یک معرفی نامه که رزومه کاری نام دارد نوشته و ارائه دهد
آیا نوشتن رزومه سخت است ؟
واقعیت این است نوشتن رزومه کاری ساده نیست و شما می بایست بر طبق الگویی مشخص این کار را انجام دهید تا به نتیجه مطلوبی برسید.
در نوشتن رزومه نوع شغل مهم است ؟
بله شما می بایست با توجه به جغرافیای شغلی که می خواهید برایش رزومه ارسال کنید به نوشتن رزومه خود اقدام نمائید. برای مثال رزومه گرافیست با مدیر اداری در نوشتن یکسان نیستند.
رزومه ساز
رزومــتـو ساختـی؟
ساخت رزومه حرفه‌ای کمتر از 5 دقیقه!
رزومه ساز
4 / 5 (از مجموع 2 رأی)
0
برچسب‌ها:
نظر خود را وارد کنید
ارسال نظر
محبوب‌ترین قالب‌های رزومه
مطالب مرتبط

نوشتن مهارت های سخت در رزومه (با 51 مثال کاربردی)

ساخت رزومه انگلیسی ( مهم ترین نکات و نحوه نوشتن )

کاورلتر چیست و چگونه بنویسیم ؟

چگونه رزومه خود را قوی کنیم ؟