چرا باید یک رزومه آنلاین داشته باشیم؟

2022-08-14 15:33:07
زمان مورد نیاز برای مطالعه: 3 دقیقه
چرا باید یک رزومه آنلاین داشته باشیم؟
دنیا مدام در حال تغییر است و انسان موفق کسی است که خود را با این تغییرات تطبیق داده و به روز باشد، ع...

دنیا مدام در حال تغییر است و انسان موفق کسی است که خود را با این تغییرات تطبیق داده و به روز باشد، عقب ماندن از تکنولوژی و غریبه بودن با دنیای مدرن به معنی ضعف در برقراری ارتباط با ماهیت های جدید است و این به هیچ عنوان برای فردی که میخواهد برای مجموعه ای مفید باشد قابل پذیرش نیست. رزومه آنلاین هم از آن دست مواردی است که امروزه دیگر کاملا وجود آن ضروری است. داشتن یک رزومه آنلاینخصوصیات بسیار زیادی از یک فرد نمایان می سازد که در ادامه به بررسی تک تک آنها خواهیم پرداخت.این مقاله کاری است از بخش بلاگ رزومه ساز حرفه ای رزومیتو که پیشنهاد میکنیم آنرا برای آشنایی با رزومه آنلاین و مزایای داشتن یک رزومه آنلاین از دست ندهید.

رزومه آنلاین چیست؟

قدیم تر ها زمانی که افراد برای استخدام به شرکت ها مراجعه می کردند می بایست فرم های مربوط را پر میکردند و به انتظار می نشستند تا جواب شرکت بیاید. امروز اما می توان با ارائه یک نامه و یا یک برگ کاغذ که رزومه نام دارد به طور کامل توانائی ها، علایق و تجربیات خود را شرح داد تا کارفرما به طور دقیق دریابد که با چه فردی رو به رو است.

مزایای رزومه آنلاین

داشتن یک رزومه آنلاین امروز به یک باید مهم تبدیل شده است، تصور کنید که برای مصاحبه یا صحبت به شرکتی رفته اید و کارفرما یا مدیر شرکت از شما می پرسد که آدرس رزومه آنلاین شما چیست اما شما گیج شده و جوابی ندارید، در این مواقع تا 80 درصد می بایست قید موفقیت در استخدام را زده و بیخیال آن کار شوید چرا که یک مدیر هوشمند و به روز نمی تواند قبول کند که کارمند شرکتش تا این حد از دنیای مدرن دور باشد. زمانی که رزومه آنلاین ندارید در واقع خیلی مسائل شما می لنگد.

مهم ترین مزیت های رزومه آنلاین

  1. نشان دهنده به روز بودن شماست
  2. نشان دهنده آشنایی شما با تکنولوژی است
  3. کارفرما به جزئیات کامل شما دسترسی خواهد داشت
  4. به روز بودن آخرین تخصص ها، تجربیات و دیگر موارد
  5. بروز خلاقیت های شما

1- داشتن رزومه آنلاین نشان دهنده به روز بودن شماست

مقایسه دو فرد که یکی رزومه آنلاین دارد و دیگری خیر خیلی مسائل را روشن می سازد که شاید یکی از مهم ترین این موارد به روز بودن است، فردی که رزومه آنلاین دارد در واقع نشان می دهد که از آخرین تکنولوژی های مرتبط به شغل خود بهره می برد و به قول معروف آپدیت است.

2- داشتن رزومه آنلاین آشنایی شما با تکنولوژی را نشان می دهد

چه چیزی از این بهتر که با داشتن یک رزومه آنلاین نشان دهید که از همه مسائل مربوط به کامپیوتر و دنیای مدرن آشنا هستید. هیچ کارفرما و مدیر شرکتی دوست ندارد فردی نامطلع از مسائل روز و تکنولوژی را استخدام کند.

3 - دسترسی به جزئیات کاملی از اطلاعات شغلی شما

کارفرمایان می توانند با مشاهده رزومه های شغلی افراد به تمامی اطلاعات مورد نظر در مورد علایق ، تجربیات و تخصص های کارجویان و داوطلبان استخدام دسترسی داشته و این بسیار عالی است، افراد با تسهیل دسترسی به این اطلاعات در واقع شانس استخدام خود را بالا می برند.

4 - به روز بودن اطلاعات در رزومه های آنلاین

شما به عنوان یک فرد به رزو و متخصص می توانید با آپدیت منظم تجربیات و تخصص های خود آخرین اطلاعات شغلی خود را در رزومه بگنجانید، چیزی که در نسخه کاغذی ممکن نیست، این یعنی همواره آخرین ورژن اطلاعات شغلی شما نزد کارفرمایان و مدیران شرکت ها موجود است و چه بهتر از این؟

5 - بروز خلاقیت ها با ارائه رزومه آنلاین

به جهت منعطف بودن رزومه آنلاین شما می توانید با انتخاب رنگ بندی دلخواه و یا تصاویر مورد علاقه خود نسخه ای کاملا شخصی سازی شده از رزومه آنلاین خود را ارائه نمائید، برای مثال فردی که در زمینه مد و زیبایی تخصص دارد می تواند با انتخاب رنگ بندی مورد علاقه خود یا استفاده از تصاویر مرتبط بسیار زیبا و دلنشین کار و توانائی های خود را تبلیغ نماید کاری که در نسخه های قدیمی و کاغذی ممکن نیست و شما نمی توانید با ایجاد خلاقیت های این چنینی خود و تخصص هایتان را فریاد بزنید.

نتیجه گیری :

ارائه نسخه آنلاین رزومه مزایای بی شماری دارد که تلاش نمودیم تا با ذکر چند نمونه از آن شما را با مهم ترین اهداف ارائه رزومه آنلاین آشنا نمائیم.این مقاله کاری بود از بخش بلاگ رزومه ساز فارسی رزومیتو که در آینده مورد آپدیت قرار خواهد گرفت و با گنجاندن دیگر مزیت های رزومه آنلاین بهتر و بیشتر در این مورد با شما سخن خواهیم گفت.

 

رزومه ساز
رزومــتـو ساختـی؟
ساخت رزومه حرفه‌ای کمتر از 5 دقیقه!
رزومه ساز
0 / 5 (از مجموع 0 رأی)
0
برچسب‌ها:
نظر خود را وارد کنید
ارسال نظر
محبوب‌ترین قالب‌های رزومه
مطالب مرتبط

نوشتن مهارت های سخت در رزومه (با 51 مثال کاربردی)

ساخت رزومه انگلیسی ( مهم ترین نکات و نحوه نوشتن )

نحوه نوشتن رزومه کاری

کاورلتر چیست و چگونه بنویسیم ؟