استفاده از لینکدین برای یافتن شغل

2022-03-27 23:40:20
زمان مورد نیاز برای مطالعه: 4 دقیقه
استفاده از لینکدین برای یافتن شغل
شبکه حرفه‌ای لینکدین به افراد جویای کار فعال و داوطلبان منفعل اجازه می‌دهد تا توانایی‌های خود را به...

شبکه حرفه‌ای لینکدین به افراد جویای کار فعال و داوطلبان منفعل اجازه می‌دهد تا توانایی‌های خود را به مخاطبان شرکت‌ها و استخدام‌کنندگان بین‌المللی ارتقا دهند. با همکاران گذشته و حال ارتباط برقرار کنید تا شبکه خود را توسعه دهید و شانس خود را برای استخدام از طریق ارجاع بهینه کنید. مدیران شرکت های برتر جهان در لینکدین حضور دارند و به اعضا محیطی غنی از فرصت می دهند. اگر موفقیت شغلی موضوعی است که میخواهید در این سال به آن برسید پیشنهاد ما استفاده از مقالات و راهکارهای رزومه ساز آنلاین رزومیتو است پس به دقت این مقاله و دیگر مقالات ارائه شده را مورد بررسی قرار دهید.

چرا باید از لینکدین برای جستجوی شغل خود استفاده کنید؟

بر کسی پوشیده نیست که لینکدین با 133 میلیون کاربر تنها در ایالات متحده و دسترسی به 200 کشور و منطقه در سراسر جهان، برترین شبکه اجتماعی حرفه ای است. طبق نظرسنجی های انجام شده 87 درصد از استخدام کنندگان از لینکدین به عنوان بخشی از جستجوی نامزد خود استفاده می کنند. به عنوان یک حرفه ای یا دانشجو، این مکان محبوب برای شبکه سازی و جستجوی فرصت های شغلی است. حتی باراک اوباما، رئیس‌جمهور سابق ایالات متحده، یک بار در یک کنفرانس مطبوعاتی تلویزیونی به شوخی گفت که به لینکدین می‌پیوندد تا به او کمک کند پس از پایان دوره ریاست‌جمهوری‌اش شغلی پیدا کند!

تفکر اشتباه در استفاده از لینکدین
مسئله این است که اگر فقط گاه و بیگاه نمایه خود را به روز می کنید، به طور کامل از تمام کارهایی که لینکدین می تواند برای شما انجام دهد استفاده نمی کنید، که شامل ساعت ها استراحت در جستجوی شغل شما می شود. در زیر چند نکته تاکتیکی وجود دارد که چگونه می‌توانید از لینکدین برای گسترش شبکه حرفه‌ای خود و رسیدن به شغل عالی بعدی خود استفاده کنید.

 

نکات زیر به شما کمک می کند تا به عنوان یک جویای کار از لینکدین نهایت استفاده را ببرید.

1- قبل از نیاز شبکه خود را بسازید

داشتن یک شبکه قوی ضروری است. این نشان دهنده کسانی است که می شناسید و به آنها اعتماد دارید، و می توانید از آن برای توصیه ها و درخواست معرفی شغل یا فرصتی که به آن علاقه دارید استفاده کنید. مهم نیست که اقتصاد در چه موقعیتی قرار دارد، یا شغل شما در حال انجام چه کاری است، داشتن یک شبکه قوی شکل خوبی از امنیت شغلی است. منتظر نمانید تا زمان های سختی برای پرورش شبکه تان پیش بیاید.

تعداد اتصالات "جادویی" در لینکدین وجود دارد که این تعداد 50 است. با اتصال به حداقل 50 مخاطب قابل اعتماد (همکاران قبلی، مشتریان، همکلاسی ها، اساتید، دوستان و خانواده) شانس خود را افزایش خواهید داد. برقراری ارتباط با افراد و شرکت هایی که به شما کمک می کند در جستجوی شغل خود پیش بروید.

2- مطمئن شوید که نمایه خود کامل و به روز است

نمایه لینکدین شما فرصتی برای نشان دادن مهارت ها و استعدادهایتان است و به افراد و فرصت های مناسب کمک می کند راه خود را به سمت شما بیابند. به‌عنوان نمایندگی حرفه‌ای آنلاین، می‌توانید آن را طوری تنظیم کنید که از طریق میلیون‌ها جستجو در موتورهای جستجوی پیشرو و لینکدین قابل کشف باشد. اعضایی که حداقل یک موقعیت قبلی در نمایه آنها ذکر شده است، 12 برابر بیشتر احتمال دارد که برای فرصت های بالقوه از طریق لینکدین مشاهده شوند. افرادی که حداقل یک تحصیلات در لیست دارند هفت برابر بیشتر احتمال دارد که به طور کلی دیده شوند و افراد حرفه ای با یک عکس در نمایه خود نیز هفت برابر بیشتر احتمال دارد که به طور کلی دیده شوند.

3- توصیه ها و تاییدیه های لینکدین را دریافت کنید

یک توصیه قوی از طرف کسانی که با شما کار کرده اند، نقاط قوت شما را برجسته می کند و نشان می دهد که شما کارمند ارزشمندی بوده اید. می توانید فعالانه با مدیران قبلی و همکاران کاری خود تماس بگیرید تا از آنها توصیه هایی دریافت کنید. اگر توصیه‌ای می‌خواهید که شما را از گروه متمایز کند، به دلیل درخواست توصیه (برای به دست آوردن مشتریان بیشتر، یافتن شغل جدید، و غیره) و همچنین به انواع چیزهایی که توصیه‌کننده می‌تواند انجام دهد اشاره کنید. نظر دادن در مورد. (به عنوان مثال "براد، من واقعاً ممنون می شوم اگر بتوانید در مورد پروژه اخیر که من روی آن کار کردم، توصیه ای به من بدهید و منجر به افزایش فروش ما تا 120٪ شد.")

تأییدیه ها همچنین یک راه عالی برای برجسته کردن مجموعه مهارت های خاصی است که دارید. یک راه موثر برای جمع آوری برخی از افراد خود این است که از طریق ارتباطات مورد اعتماد خود عبور کنید و آنها را برای مهارت تأیید کنید.

4- از کلمات استفاده کنید

به شبکه خود بگویید که به دنبال شغل جدیدی هستید. از به‌روزرسانی وضعیت لینکدین خود استفاده کنید تا به افرادی که در شبکه شما هستند بفهمند که اکنون به دنبال موقعیت جدیدی هستید.

5- بررسی کنید که آیا یک شرکت استخدام می کند یا خیر

صفحات شرکت لینکدین شما را قادر می‌سازد تا شرکت‌هایی را که به آن‌ها علاقه دارید «دنبال کنید». وقتی شرکتی را در لینکدین دنبال می‌کنید، به‌روزرسانی‌هایی در مورد استخدام‌های جدید، ارتقاء/تغییر در شرکت و حتی فرصت‌های شغلی دریافت می‌کنید. شرکت هایی را که دوست دارید برای آنها کار کنید دنبال کنید و با ورود به لینکدین این به روز رسانی ها را در صفحه اصلی خود مشاهده خواهید کرد.

6- مستقیماً به سراغ افرادی بروید که استخدام را انجام می دهند

با استخدام‌کنندگان و مدیران استخدام در منطقه خود روابط برقرار کنید تا زمانی که فرصت‌های شغلی عالی با میز آنها مواجه می‌شوند، در ذهن خود باشید. می‌توانید این کار را با انجام جستجوی پیشرفته افراد (روی پیوندی که در کنار کادر جستجو در بالا، گوشه سمت راست هر صفحه لینکدین می‌گوید «پیشرفته» برای عنوان «استخدام‌کننده» یا «مدیر منابع انسانی» کلیک کنید. یا سایر عناوین مرتبط و جستجو را به کد پستی خود محدود کنید. همچنین می توانید افراد مشترک خود را پیدا کنید و در صورت لزوم از آنها بخواهید که شما را معرفی کنند یا مستقیماً با استفاده از پیام های InMail تماس بگیرید.

7- پروفایل خود را به یک نمونه کار تبدیل کنید

به جای استفاده از کلمات عمومی برای توصیف مهارت های خود، نمونه ای از کار خود را مانند عکس، ویدیو یا ارائه ای که مهارت و تجربه شما را نشان می دهد، در نمایه خود آپلود کنید. برای استخدام‌کنندگان، این یک نمایش بصری عالی از دستاوردهای شما تا به امروز به آنها می‌دهد - و راهی عالی برای متمایز شدن از جمعیت است.

 

رزومه ساز
رزومــتـو ساختـی؟
ساخت رزومه حرفه‌ای کمتر از 5 دقیقه!
رزومه ساز
0 / 5 (از مجموع 0 رأی)
0
برچسب‌ها:
نظر خود را وارد کنید
ارسال نظر
محبوب‌ترین قالب‌های رزومه
مطالب مرتبط

چگونه درخواست افزایش حقوق بدهیم؟

راهنمای کامل پیدا کردن شغل (آموزش جستجوی شغل)

چرا کار پیدا نمیکنم؟

شغل دوم برای کارمندان