نمونه رزومه عکاسی و نحوه نوشتن آن

2022-06-26 18:49:22
زمان مورد نیاز برای مطالعه: 4 دقیقه
نمونه رزومه عکاسی و نحوه نوشتن آن
عکس و عکاسی از آن دست مواردی است که خیلی ها به آن علاقه مند هستند و می خواهند در این شغل فعال باشند....

عکس و عکاسی از آن دست مواردی است که خیلی ها به آن علاقه مند هستند و می خواهند در این شغل فعال باشند.اگر میخواهید برای در آتلیه مشغول شوید یا به عنوان یک عکاس تبلیغاتی مشغول به کار شوید یا در روزنامه یا مجله ای به عنوان عکاس فعالیت کنید می بایست یک رزومه کاملا استاندارد ساخته و به کارفرما یا شرکت مورد نظر خود ارائه نمائید.نحوه نوشتن رزومه عکاسی را به شما آموزش می دهیم و در ادامه کمی در مورد این شغل صحبت کرده و نهایتا نمونه رزومه عکاسی خود را ارائه می نمائیم تا بهتر با این رزومه آشنا شوید.

نگارش آنلاین رزومه عکاس در 5 دقیقه

به هر شغلی که مشغول هستید تفاوتی نمیکند.ساخت رزومه و در اختیار داشتن آن برای شما اجتناب ناپذیر است. زمانی که میخواهید شغل خود را تغییر دهید یا به سر کار جدید بروید نخستین موردی که می بایست ارائه نمائید رزومه کاری است.اما چرا ؟

اهمیت رزومه برای شغل عکاس

اهمیت رزومه کاری زمانی است که کارفرما یا مدیران استخدام زمان و حوصله این را ندارند که جلوی چند ده یا بعضا چند صد نفر نشسته و به حرف های آنها گوش دهند. اصلا همچین کاری بدور از عقل، منطق و اخلاق حرفه ای است. مدیران استخدام فیلتری میگذارند تا افرادی خودکار قبل از مصاحبه حذف شوند.اگر رزومه شما رد می شود می توانید بوسیله مقاله اصلاح رزومه هایی که رد می شوند آنرا بررسی و مشکلات آنرا رفع نمائید.

نوشتن رزومه عکاسی

برای نوشتن رزومه عکاسی می بایست مواردی را رعایت کنید و برخی موارد دوری کنید. در ادامه با نحوه نوشتن رزومه عکاسی بیشتر آشنا خواهیم شد. اما در ابتدا اجازه دهید ببینیم برای نوشتن رزومه عکاسی چه موارد را می بایست نوشت

قالب رزومه مناسب برای شغل عکاسی

اگر بخواهیم مهم ترین نکته در نوشتن یک رزومه عکاسی را بیان کنیم می بایست گفت انتخاب یک قالب متناسب با این شغل مهم ترین مورد می باشد. شغلی مانند عکاسی یک شغل مفرح، شاد و پر از رنگ و انرژی است و برای انتخاب قالب مناسب برای رزومه عکاسی می بایست قالبی زیبا و شاد انتخاب کنید.در صفحه رزومه ساز آنلاین رزومیتو لیست تمامی قالب های رزومه قابل رویت بوده و می توانید با انتخاب هر کدام به ساخت رزومه عکاسی بپردازید.

اطلاعات پایه در نگارش رزومه عکاسی

در نگارش رزومه کاری یکسری اطلاعات پایه می بایست ارائه شده و در رزومه درج شود. این اطلاعات پایه عبارتند از :

 

اطلاعات پایه در نوشتن رزومه عکاسی
اطلاعات فردی
اطلاعات تماس
آدرس شبکه های اجتماعی
نوشتن خلاصه رزومه

 

اطلاعات فردی رزومه عکاسی

اطلاعات فردی خود را به صورت کامل بنویسید. این اطلاعات باید دقیق باشند. یادتان نرود عنوان شغلی را نیز قید نمائید. این عنوان همان عنوانی است که در آگهی استخدامی برای جذب نیرو قید کرده اند یا شما به دنبال پذیرش در این شغل هستید.

نوشتن اطلاعات تماس رزومه عکاسی

اگر میخواهید یک رزومه عکاسی را کامل کنید به مانند دیگر رزومه ها نیازمند این هستید که اطلاعات دقیق تماس خود را که شامل آدرس. شماره های تلفن همراه و ثابت و ایمیل هستند را به طور کاملا دقیق و درست قید نمائید. حتما دقت کنید که به دلایلی مانند در دسترس نبودن یا پاسخگو نبودن ممکن است ارتباط با شما از طریق شماره همراه مقدور نباشد پس حتما یک شماره ثابت که پاسخگو باشید را نیز در اطلاعات تماس خود بنویسید.

آدرس ایمیل نیز از آن دست اطلاعاتی است که سلیقه و اعتبار شمار نشان میدهد. از ادرس ایمیل های عجیب و غریب دوری کنید و یک ایمیل بسیار راحت و شکیل ارائه نمائید مانند زیر :

 

آدرس ایمیل حرفه ای
sima.etemadi@gmail.com

 

آدرس ایمیل غیر حرفه ای 
sima6998.jooni@gmail.com

 

ارائه ایمیل حرفه ای از آن نظر مهم است که نشان دهنده درک شما از سطح اهمیت و اعتبار آن و در وهله دوم ارتباط گیری آسان تر با یک ایمیل سرراست خواهد بود.

شبکه های اجتماعی

امروزه حضور در شبکه های اجتماعی جزئی جدانشدنی از حرفه افراد است. این موضوع برای برخی مشاغل از حالت مهم به حیاتی بدل می شود. برای مثال در شغل عکاسی شما نیازمند ارائه یک بخش نمونه کار می باشد. کجا بهتر از اینستاگرام. اگر یک پیج حرفه ای و فعال در مورد نمونه عکس های گرفته شده داشته باشید شاید همان پیج 80 درصد مسیر استخدام را مشخص و در پذیرش شما تاثیرگذار باشد. در برخی دیگر مشاغل ممکن است پینترست یا فیسبوک یا توئیتر اهمیت بالایی پیدا کنند.

البته نمیتوان درست چند روز قبل از ارائه رزومه عکاسی بیائید و پیجی راه بیاندازید و نمونه کارهای خود را در آن قرار دهید چرا که مشخص می شود که این پیچ جدید است اما ماهی را هر زمان از آب بگیرید تازه است پس اگر فعالیتی در شبکه های اجتماعی ندارید، حداقل اگر عکاس هستید روی این مورد تجدید نظر کرده و یک پیچ فعال و حرفه ای دست و پا کنید.

خلاصه رزومه عکاسی

یکی از مهم ترین بخش های هر رزومه خلاصه رزومه است که می بایست در ابتدای رزومه معمولا در زیر نام و نام خانوادگی درج شود تا خواننده با چند ثانیه دنبال کردن رزومه پی به اینکه شما چه میدانید و چه کرده اید ببرد. قید مهم ترین موارد مانند سابقه کاری و درج مهم ترین توانایی های شما که نباید دو سه خط بیشتر شود می تواند حیاتی و کلیدی باشد.

موارد دیگر در ساخت رزومه عکاسی

اگر بخواهیم به موارد دیگر در ساخت و نوشتن یک رزومه عکاسی حرفه ای اشاره کنیم می توان به بحث سوابق تحصیلی و کاری و گواهینامه ها و دستاوردهای کسب شده شما اشاره کرد. تمام این موارد با رعایت تایم برعکس زمانی که جدیدترین در ابتدا و قدیمی ترین در انتها باشد می تواند سرنوشت رزومه شما را تعیین کنند. در نوشتن موارد دقت کرده و اگر در نوشتن هر بخش دچار مشکل هستید حتما مقالات بلاگ رزومیتو را با دقت مطالعه نمائید.

نمونه رزومه کامل شده عکاسی

در انتهای این مقاله کاربردی و ارزشمند قصد داریم با ارائه یک نمونه رزومه عکاسی که قبلا کامل کرده ایم همه مواردی که ذکر شد را به بهترین شکل به تصویر بکشیم. اگر شما نیز قصد دارید تا یک رزومه حرفه ای بسازید می توانید از سرویس رزومه ساز فارسی رزومیتو استفاده و رزومه عکاسی خود را در کمتر از 5 دقیقه بسازید

 

رزومه ساز
رزومــتـو ساختـی؟
ساخت رزومه حرفه‌ای کمتر از 5 دقیقه!
رزومه ساز
0 / 5 (از مجموع 0 رأی)
0
برچسب‌ها:
نظر خود را وارد کنید
ارسال نظر
محبوب‌ترین قالب‌های رزومه
مطالب مرتبط

نمونه رزومه مهندس نساجی + آموزش نوشتن

نمونه رزومه معلم ریاضی (دبیر ریاضی)

نمونه رزومه تدوینگر به همراه آموزش نوشتن

نمونه رزومه معلم زبان انگلیسی به همراه آموزش نوشتن