نمونه رزومه دندانپزشک

2021-11-26 10:39:01
زمان مورد نیاز برای مطالعه: 3 دقیقه
نمونه رزومه دندانپزشک
دندانپزشکی یکی از جذاب ترین مشاغل مربوط به پزشکی است. امروز ضمن آشنایی کلی با این شغل پرطرفدار قصد د...

دندانپزشکی یکی از جذاب ترین مشاغل مربوط به پزشکی است. امروز ضمن آشنایی کلی با این شغل پرطرفدار قصد داریم در رزومه ساز رزومیتو نمونه رزومه کامل شده دندانپزشک را تقدیم شما عزیزان نمائیم تا بتوانید با مشاهده آن اگر قصد ساخت یک رزومه دندانپزشکی خوب و استاندارد را دارید بتوانید به خوبی از پس آن برآیید.

نمونه رزومه دندانپزشک

در زیر یک نمونه رزومه دندانپزشک را که بوسیله قالب بهار ساخته و تغییر رنگ داده ایم را تقدیم نگاه مهربان شما عزیزان می داریم.شما نیز می توانید با استفاده از رزومه ساز آنلاین رزومیتو به بهترین شکل رزومه ای شبیه به این را ساخته و با سفارش نسخه بدون تبلیغ آنرا به کارفرمای خود ارسال نمائید.

نمونه رزومه دندانپزشک

نمونه رزومه دندانپزشک-1نمونه رزومه دندانپزشک-2

آشنایی با شغل دندانپزشکی

دندانپزشکی که با نام‌های پزشکی دندانپزشکی و پزشکی دهان نیز شناخته می‌شود، شاخه‌ای از پزشکی است که شامل مطالعه، تشخیص، پیشگیری و درمان بیماری‌ها، اختلالات و شرایط حفره دهان (دهان)، معمولاً در دندان‌ها (توسعه) است. و ترتیب دندانها) و همچنین مخاط دهان، و ساختارها و بافتهای مجاور و مرتبط، به ویژه در ناحیه فک و صورت (فک و صورت) مرتبط. رشته دندانپزشکی یا دندانپزشکی شامل دندان ها و همچنین سایر جنبه های مجموعه جمجمه صورت از جمله مفصل گیجگاهی فکی و سایر ساختارهای حمایتی، عضلانی، لنفاوی، عصبی، عروقی و تشریحی است. پزشک دندانپزشک نامیده می شود.

دندانپزشکی اغلب به عنوان زیرمجموعه تخصص پزشکی در حال حاضر تقریباً منقرض شده دندان شناسی (مطالعه دهان و اختلالات و بیماری های آن) شناخته می شود که به همین دلیل این دو اصطلاح در مناطق خاصی به جای یکدیگر استفاده می شوند. به عنوان مثال، در استرالیا، دندان شناسی به عنوان یک تخصص دندانپزشکی در نظر گرفته می شود. با این حال، برخی از تخصص ها مانند جراحی دهان و فک و صورت (ترمیم صورت) ممکن است به مدرک پزشکی و دندانپزشکی نیاز داشته باشند. دندانپزشکی و برخی از شاخه‌های پزشکی در تاریخ اروپا را ناشی از تجارت جراحان آرایشگر می‌دانستند.با این حال، هر دو زمینه از آن زمان با تأکید بیشتر در علوم زیستی، تحقیقات مبتنی بر شواهد و عملکرد مبتنی بر شواهد تکامل یافته‌اند.

ساخت رزومه دندانپزشکی

یک رزومه دندانپزشکی می بایست نشان دهنده توانایی ها و نقاط قوت که خود شامل سوابق تحصیلی و شغلی دندانپزشک می شود باشد. برای ساخت رزومه دندانپزشکی شما می بایست با رعایت نکات مهم و کلیدی که همواره رزومیتو روی آنها تاکید دارد تلاش کنید تا به بهترین شکل توانایی های خود را در جهت ارائه به کارفرما نشان دهید.با نمایش توانائی های خود می توانید شانس پذیرش رزومه تان را بالا برده و نشان دهید که فردی ایده آل جهت خدمت به مرکز درمانی مورد نظر می باشید.

1. خلاصه رزومه دندانپزشک

خلاصه رزومه دندانپزشکی در واقع متنی کوتاه در آغاز رزومه است که می توانید در آن خود را به خوبی معرفی نموده و مهم ترین دستاوردهای خود را در آن قید نمائید. در واقع خلاصه رزومه دندانپزشکی حکم گام نخست برای شناساندن خود به مدیر استخدام را دارد که لازم است آنرا محکم و پرقدرت بردارید.

 

نمونه یک خلاصه رزومه دندانپزشکی
دندانپزشک توانا و با تجربه بالا در تشخیص بیماری‌های دهان و دندان، ترمیم و عصب کشی دندان، پروتزهای دندانی، انجام امور زیبایی و... متعهد به ارائه کامل ترین خدمات با کیفیت بالا و جلب رضایت مشتریان دارای توانایی های خاص در برقراری ارتباط مفید و موثر با بیماران

 

2. سوابق کاری یک دندانپزشک

نوشتن سوابق کاری شما به عنوان یک دندانپزشک می تواند به طور کامل شانس شما را برای پذیرش رزومه تان دگرگون سازد. اگر بتوانید این بخش را به خوبی کامل نمائید می شود گفت که 70 درصد راه و مسیر پذیرش رزومه را به خوبی طی نموده اید.شما می بایست با استفاده از اعداد و ارقام از رزومه خود در بخش سوابق کاری حمایت نمائید. برای مثال موارد زیر بسیار حائز اهمیت می باشند.

3. سوابق تحصیلی و آموزشی یک دندانپزشک

به طور قطع یکی دیگر از مهم ترین بخش ها در نوشتن یک رزومه دندانپزشک می تواند بخش سوابق تحصیلی باشد. مطمئنا بسیاری از مدیران استخدام در جذب افراد مورد نظر خود به طور دقیق این بخش و سوابق آموزشی و تحصیلی متقاضی را مورد دقت نظر خاص قرار می دهند. محل و زمان فارغ التحصیلی. نام دانشگاه و رتبه آن. مدرک تحصیلی و معدل از مهم ترین موارد در نوشتن سوابق تحصیلی یک  رزومه دندانپزشکی می باشد.

4. دیگر بخش های یک رزومه دندانپزشک

اگر بخواهیم دیگر بخش های یک رزومه دندانپزشک را تیتر وار ذکر کنیم می توان به موارد زیر اشاره کنیم :

  • مهارت ها و توانمندی های رزومه یک دندانپزشک
  • دستاوردها و جوایز دندانپزشک
  • مقالات و اثرات علمی چاپ شده

5. قالب و فرمت رزومه دندانپزشک

در رزومیتو برای ساخت یک رزومه دندانپزشکی پیشنهاد ما استفاده از دو قالب یاس و بهار است که می توانید به طور کامل با خرید نسخه بدون تبلیغ آنرا شخصی سازی نموده و به بهترین شکل از آن استفاده نمائید. تصاویر این دو قالب زیبا را در زیر می توانید مشاهده بفرمائید.

شما می توانید تمامی قالب ها را در رزومیتو با توجه به نیازتان به طور کامل تغییر رنگ دهید

 

قالب بهار رزومیتوقالب یاس رزومیتو

 

رزومه ساز
رزومــتـو ساختـی؟
ساخت رزومه حرفه‌ای کمتر از 5 دقیقه!
رزومه ساز
0 / 5 (از مجموع 0 رأی)
0
برچسب‌ها:
نظر خود را وارد کنید
ارسال نظر
محبوب‌ترین قالب‌های رزومه
مطالب مرتبط

نمونه رزومه مهندس نساجی + آموزش نوشتن

نمونه رزومه معلم ریاضی (دبیر ریاضی)

نمونه رزومه تدوینگر به همراه آموزش نوشتن

نمونه رزومه معلم زبان انگلیسی به همراه آموزش نوشتن