نمونه رزومه حسابدار و آموزش نوشتن آن

2023-03-04 12:19:49
زمان مورد نیاز برای مطالعه: 4 دقیقه
نمونه رزومه حسابدار و آموزش نوشتن آن
نوشتن یک رزومه حسابداری خوب برای فارغ التحصیلان رشته حسابداری قطعا یک دغدغه اساسی و مهم می باشد. رزو...

نوشتن یک رزومه حسابداری خوب برای فارغ التحصیلان رشته حسابداری قطعا یک دغدغه اساسی و مهم می باشد. رزومیتو قصد دارد تا با ارائه مقالات آموزشی در خصوص انواع رزومه های کاری مختص مشاغل مختلف فارغ التحصیلان جویای کار این مشاغل را از بابت نگارش یک رزومه حرفه ای آسوده خاطر نماید تا با نوشتن یک رزومه خوب و کامل به بهترین شکل ممکن شانس خود را برای پذیرفته شدن رزومه افزایش دهند.

روش های نوشتن رزومه حسابدار

برای نوشتن رزومه حسابدار چند روش پیش رو دارید که با توجه به دانش و زمانی که در اختیار دارید یکی از آنها را می بایست انتخاب کرده و به نوشتن رزومه خود مشغول شوید.

  1. دانش و زمان کافی : رزومه ساز حرفه ای فارسی
  2. دانش کافی و زمان کم : خرید قالب آماده رزومه از فروشگاه
  3. دانش کم و زمان ناکافی : سفارش رزومه اختصاصی
  4. دانش کافی زمان کم : سفارش رزومه اختصاصی
  5. دانش کم و زمان کافی : مطالعه مطالب آموزشی بلاگ و استفاده از رزومه ساز

پیشنهاد ما : مطالعه بلاگ و تهیه قالب آماده از فروشگاه سریع ترین روش و بهترین انتخاب برای ساخت یک رزومه حرفه ای است چرا که شما می توانید با کم ترین هزینه و در سریع ترین زمان ممکن یک رزومه حرفه ای ساخته و برای کارفرمای خود ارسال نمائید.

بازار کار حسابداری در ایران

حسابداری به جهت بازار کار گسترده و تخثصی بودن آن در کشور بازار خوب با حقوق و دستمزدهای بالایی دارد. در این تخصص اگر سابقه کاری تاپ و شاخصی داشته باشید قطعا می توانید حرف های زیادی برای گفتن داشته و به راحتی در یک شرکت مطرح استخدام شوید.

نوشتن رزومه حسابداری

نحوه نوشتن یک رزومه حسابداری کامل

رزومه حسابداری و نوشتن یک رزومه حسابداری کامل مستلزم رعایت نکات و مواردی است که به شما اجازه میدهد بهترین بازخورد را از نوشتن  رزومه حسابداری خود کسب نمائید. اول از همه باید بدانید که شما می بایست با نوشتن یک رزومه خوب مسئول استخدام را نسبت به توانائی هایتان آگاه ساخته و او را شگفت زده نمائید پس با ما همراه باشید تا مهم ترین نکات در خصوص نگارش یک رزومه حسابداری خوب را با هم مرور نمائیم.

بخش مشخصات فردی در رزومه حسابداری

در ابتدائی ترین بخش از رزومه مشخصات فردی شامل نام و نام خانوادگی، مشخصات آدرس و اطلاعات تماس خود را درج نمائید. در نوشتن این اطلاعات دقت نمائید تا شماره تماس و آدرس به شکل صحیح درج شود چرا که جهت تماس با شما این اطلاعات ضروری می باشند. فراموش نکنید که اگر سایت تخصصی در مورد حسابداری دارید حتما نام و آدرس آنرا ذکر نمائید. در مورد خدمت وظیفه سربازی نیز نوع آنرا قید کنید، برای مثال دارای کارت پایان خدمت یا معافیت از خدمت...

بخش درباره من در نمونه رزومه حسابداری

بخش درباره من یک بخش مهم در هر رزومه ای است. این بخش همانطور که قبلا در مورد آن صحبت کردیم می بایست به دقت نوشته شود و در نوشتن بخش درباره من رزومه حتما مقاله مرتبط را جهت نگارش کامل و درست و اصولی این بخش مطالعه نمائید. حتما سابقه فعالیت خود در زمینه حسابداری را با ذکر یک عبارت کوتاه، کامل و گویا بیان کنید.

نمونه بد برای درباره من یک حسابدار :  من 12 سال در زمینه حسابداری سابقه کار دارم.از دانشگاه ... با معدل 19 فارغ التحصیل شده ام و می توانم مشکلات حسابداری هر شرکتی را رفع نمایم.

نمونه خوب برای درباره من یک حسابدار : با داشتن 12 سال سابقه حسابداری در شرکت های گاز و نفت در زمینه تخصصی حسابداری مالیاتی فعال بوده ام و تسلط کامل بر نرم افزارهای حسابداری مانند هلو و آشنائی کامل با سیستم های کامپیوتری دارم.

بخش سوابق تحصیلات در رزومه حسابداری

فراموش نکنید برای نوشتن سابقه تحصیلات خود در یک رزومه حسابداری از آخرین به اولین مدرک بنویسید.نام رشته، مدرک، دانشگاه، معدل و سال های شروع و پایان هر مدرک می بایست به صورت دقیق ذکر شود. به همین طریق تمامی مدارک دانشگاهی و سوابق تحصیلی خود را در رزومه حسابداری تان ذکر نمائید و چیزی را از قلم نیاندازید.

بخش تجربه کاری در رزومه حسابداری

مانند سوابق تحصیلی در بخش تجربه کاری نیز از اخر به اول آمده و با ذکر جزئیات و تمامی مشخصات به ترتیب تمامی موارد را لیست نمائید.

بخش مهارتها در رزومه حسابداری

نوشتن بخش مهارت ها در رزومه را نیز در یک مقاله اختصاصی خدمت شما شرح خواهیم داد. اگر بخواهیم مهم ترین نکات بخش مهارت ها در رزومه حسابداری را شرح دهیم می توانیم به موارد زیر اشاره نمائیم:

  1. توانایی کار با نرم افزارهای حسابداری مانند هلو
  2. توانائی کار با نرم افزارهای کامپیوتری مانند اکسل و ...
  3. توانائی مدیریت پروژه های حسابداری که به مشکل خورده اند
  4. حسابداری مالیاتی و فروش و انبار
  5. تجربه مربوط به بحث های مالیاتی، صورت‌های مالی، حسابرسی، حقوق و دست مزد و ...

رزومه حسابداری چند صفحه است ؟

رزومه حسابداری اگر برای ارائه به شرکت ها و مراکز کاریابی ارسال شود نباید بیشتر از ۲ صفحه باشد. البته پیشنهاد رزومیتو ارسال یک صفحه ای رزومه است اما اگر چنانچه سوابق شغلی و تحصیلی شکا زیاد بود آنرا در دو صفحه تنظیم نمایید.

قالب، فونت و فرمت رزومه حسابداری

قالب یک رزومه حسابداری خوب می بایست ساده و در عین حال به دور از شلوغی باشد.برای رزومه حسابداری قالب برف رزومه ساز آنلاین رزومیتو را به شما پیشنهاد می کنیم.

قالب حسابداری

در مورد فونت رزومه حسابداری نیز باید بگوییم تمامی فونت های رزومیتو استاندارد بوده و مناسب ساخت یک رزومه حسابداری می باشد. برای ذخیره سازی قالب رزومه حسابداری نیز پیشنهاد میکنیم رزومه خود را ویژه و در فرمت pdf دانلود نمایید.

ویژگی های یک رزومه حسابداری خوب

یک رزومه حسابداری خوب می بایست شامل تمامی موارد مربوط به سوابق شغلی و تحصیلی شما باشد در حالی که بیشتر از 2 صفحه هم نیست، دارای یک فونت کاملا خوانا و استاندارد باشد، از یک قالب ساده اما شیک بهره جوید و در نگارش آن دقت در یک نگارش روان و بدور از غلط املایی مبذول شود. یک رزومه حسابداری خوب در قالب فایل پی دی اف می تواند به شرکت ها و مراکزی که به دنبال جذب نیرو هستند ارسال شود.

نتیجه گیری : حسابداری از مهم ترین مشاغل در کشور است. این شغل مهم همه ساله فارغ التحصیلان زیادی را به خود می بیند و البته شرکت ها و مراکز زیادی نیز به دنبال حسابداران موفق و شاخص هستند. یکی از راه های متمایز شدن شما از دیگران ارائه یک رزومه حسابداری خوب و کامل است . سرویس رزومه ساز آنلاین رزومیتو می تواند با امکانات فوق العاده خود به بهترین شکل سما را در ساخت یک رزومه حسابداری یاری رساند.

رزومه ساز
رزومــتـو ساختـی؟
ساخت رزومه حرفه‌ای کمتر از 5 دقیقه!
رزومه ساز
4 / 5 (از مجموع 1 رأی)
0
نظر خود را وارد کنید
ارسال نظر
محبوب‌ترین قالب‌های رزومه
مطالب مرتبط

نمونه رزومه مهندس نساجی + آموزش نوشتن

نحوه نوشتن رزومه کاری

نمونه رزومه معلم ریاضی (دبیر ریاضی)

نمونه رزومه تدوینگر به همراه آموزش نوشتن