اضافه شدن قابلیت تغییر رنگ قالب ها به رزومیتو

2022-07-20 02:49:19
زمان مورد نیاز برای مطالعه: 1 دقیقه
اضافه شدن قابلیت تغییر رنگ قالب ها به رزومیتو
تغییر رنگ قالب ها موردی بود که از مدت ها پیش به دنبال انجام آن بودیم تا اینکه با بررسی های انجام شده...

تغییر رنگ قالب ها موردی بود که از مدت ها پیش به دنبال انجام آن بودیم تا اینکه با بررسی های انجام شده به همراه مهندس فرشاد عزیز تصمیم گرفتیم آنرا نهایی کنیم. پس از بررسی رزومه سازهای آنلاین خارجی که این قابلیت جذاب را داشتند ( نمونه های ایرانی هیچ کدام این قابلیت را ندارند، حداقل تا زمان نوشتن این خبر ) طرز انجام آنرا با مهندس در میان گذاشتیم و قرار بر این شد این قابلیت کاربردی را به قالب هایمان اضافه کنیم.

اکنون اگر از رزومیتو برای ساخت رزومه آنلاین خود استفاده کنید در مرحله آخر که به پرداخت آنلاین می رسید خواهید دید که امکان تغییر رنگ کلیه قسمت ها میسر است اما به جهت اینکه شما از قالب رایگان استفاده می کنید این مورد غیرفعال بوده و بلافاصله پس از خریداری نمودن قالب مورد نظر برای شما فعال خواهد شد.

تغییر رنگ قالب ها

همانطور که در تصویر بالا مشاهده می کنید به جهت اینکه قالب اسفند خریداری شده است بخش تنظیمات قالب باز بوده و می توانید با کلیک روی تنظیمات قالب به بخش تغییر رنگ رفته تا مانند تصویر زیر این تنظیمات را داشته باشید.

تغییر رنگ قالب ها

همانطور که ملاحضه نمودید این تغییر رنگ و این امکان فوق العاده میتواند به شما کمک کند تا به یک قالب کاملا شخصی سازی شده رسیده و متناسب با شغل خود یک قالب کاملا حرفه ای را برای رزومه خود بسازید.

رزومه ساز
رزومــتـو ساختـی؟
ساخت رزومه حرفه‌ای کمتر از 5 دقیقه!
رزومه ساز
0 / 5 (از مجموع 0 رأی)
محبوب‌ترین قالب‌های رزومه