نمونه رزومه کارشناس مامایی + آموزش نوشتن

2023-08-19 20:10:51
زمان مورد نیاز برای مطالعه: 3 دقیقه
نمونه رزومه کارشناس مامایی + آموزش نوشتن
ساخت یک رزومه حرفه ای برای عنوان شغلی کارشناس مامایی برای عزیزانی که به عنوان ماما در حال فعالیت در...

ساخت یک رزومه حرفه ای برای عنوان شغلی کارشناس مامایی برای عزیزانی که به عنوان ماما در حال فعالیت در بیمارستان ها و مراکز درمانی مشغول هستند می تواند مهم و حائز اهمیت باشد. در این بخش از نمونه رزومه های وبسایت رزومیتو با یکدیگر به بررسی نحوه ساخت رزومه مامایی می پردازیم و در انتها با ارائه یک نمونه رزومه کارشناس مامایی شما را به طور کامل با یک رزومه کامل شده استاندارد برای این شغل آشنا خواهیم نمود.

نمونه رزومه کارشناس مامایی ( ماما )

در ابتدا با ارائه یکی از نمونه رزومه های کارشناس مامایی که توسط رزومیتو برای خانم فرزانه اصلی نژاد ساخته و ارائه شده است شما را با یک نمونه رزومه مامایی استاندارد آشنا می کنیم.

نمونه رزومه مامایی

ساخت رزومه کارشناس مامایی

شما در رزومیتو می تواند با استفاده از یکی از روش های زیر یک رزومه حرفه ای برای شغل مامایی بنویسید. اینکه کدام روش را انتخاب می کنید کاملا بستگی به خودتان دارد که در ادامه به توضیح آن خواهیم پرداخت.

روش اول : استفاده از رزومه ساز آنلاین برای ساخت رزومه
این روش برای کسانی مناسب است که نمی خواهند هزینه زیاد کنند و زمان کافی برای ساخت رزومه داشته و با نکات مهم رزومه نویسی نیز آشنایی کافی را دارند.

 

روش دوم : خرید قالب خام رزومه از فروشگاه قالب رزومیتو
این روش برای کسانی مناسب است که می خواهند به صورت آفلاین رزومه ساخته و از قالب های خام رزومیتو که در فروشگاه موجود است رضایت دارند. توجه داشته باشید نکته مثبت این قالب ها امکان ساخت رزومه به صورت نامحدود است.

رفتن به فروشگاه قالب های خام

 

روش سوم : ثبت سفارش و ساخت رزومه توسط کارشناسان رزومیتو
اگر زمان یا دانش کافی برای ساخت رزومه را ندارید می توانید با ثبت سفارش ساخت رزومه خود را به کارشناسان ماهر رزومیتو واگذار کرده تا برای شما یک رزومه حرفه ای مامایی ساخته و در چند ساعت تقدیم نمائیم

ثبت سفارش ساخت رزومه

ماما کیست ؟

ماما فردی است که در رشته مامایی فارغ التحصیل شده و در مراکز بیمارستانی و درمانی مشول به خدمت رسانی به خانم هایی است که در حال زایمان هستند یا به تازگی فرزند به دنیا آورده و تحت مراقبت های پس از زایمان قرار دارند.

نحوه نوشتن رزومه مامایی

برای نوشتن یک رزومه مامایی خوب و بدون ایراد شما نیازمند این می باشید که به طور دقیق و کامل اطلاعات مورد نیاز خود را جمع آوری کرده و در جای درستی از رزومه با یک چیدمان صحیح قرار دهید. در رزومیتو ما چندین روش برای ساخت و نوشتن رزمه مامایی پیش پای شما قرار می دهیم. شما می توانید با توجه به زمان و هزینه ای که می توانید برای یک رزومه صرف کنید تصمیم بگیرید که چطور می خواهید رزومه خود را ساخته و از آن استفاده کنید.

ساخت رزومه اختصاصی

بخش های مختلف یک رزومه مامایی

1 - درباره من رزومه مامایی

2 - اطلاعات تماس رزومه ماما

3 - سوابق تحصیلی

4- سوابق شغلی

5 - توانایی ها و مهارت ها

نوشتن بخش درباره من

برای نوشتن درباره من که یکی از مهم ترین بخش ها در نوشتن رزومه است شما می بایست یک یا دو جمله از مهم ترین توانائی ها و یا سوابق شغلی خود را در رزومه گنجانده تا مدیر استخدام با یک نگاه سلطحی پی به مهم ترین خصوصیت شما در شغلی مامایی پی برده و رزومه شما همان ابتدا رد نشود.

نوشتن اطلاعات تماس ماما

در نوشتن بخش اطلاعات تماس می بایست چند نکته را مورد توجه قرار دهید. اطللاعات تماس شما می بایست رسمی باشد و از نوشتن آدرس ایمیل و یا شماره تماس غیر رسمی خودداری نمائید. توجه داشته باشید نوشتن رزومه کاملا امری حرفه ای و رسمی می باشد.

سوابق تحصیلی و شغلی در رزومه مامایی

بخش سوابق تحصیلی و شغلی از دیگر بخش های یک رزومه مامایی می باشد. خصوصا بخش سوابق شغلی که توانائی شما در هندل کردن شغل ماما و شرایط خاص این شغل را به نمایش می گذارد. هر چه قدر سابقه شغلی شما پربارتر و با نام بردن از مراکز درمانی نامی همراه باشد به همان اندازه شانس شما برای قبولی  رزمه بالاتر خواهد بود.

نوشتن تونائی ها و مهارت ها

بعد از نوشتن سوابق شغلی نوشتن توانائی ها و مهارت ها می تواند یکی دیگر از بخش های مهم رزومه مامایی می باشد. برای مثال در شغل مامایی موارد زیر می تواند مهم باشد :

  • مراقبت های قبل و بعد از زایمان
  • سونداژ گذاری
  • انجام تزریقات و رگ گیری
  • نگهداری از کودک
  • گذاشتن IUD و خارج کردن آن
  • کاشت نورپلنت
  • درمان عفونت‌های واژن و دهانهٔ رحم
رزومه ساز
رزومــتـو ساختـی؟
ساخت رزومه حرفه‌ای کمتر از 5 دقیقه!
رزومه ساز
0 / 5 (از مجموع 0 رأی)
0
نظر خود را وارد کنید
ارسال نظر
محبوب‌ترین قالب‌های رزومه
مطالب مرتبط

نمونه رزومه مهندس نساجی + آموزش نوشتن

نمونه رزومه معلم ریاضی (دبیر ریاضی)

نمونه رزومه تدوینگر به همراه آموزش نوشتن

نمونه رزومه معلم زبان انگلیسی به همراه آموزش نوشتن