نمونه رزومه کارشناس دیجیتال مارکتینگ + آموزش نوشتن

2023-08-19 20:10:37
زمان مورد نیاز برای مطالعه: 3 دقیقه
نمونه رزومه کارشناس دیجیتال مارکتینگ + آموزش نوشتن
نوشتن یک رزومه کارشناس دیجیتال مارکتینگ ( Digital marketing ) خوب می تواند آینده شغلی شما را تا حد...

نوشتن یک رزومه کارشناس دیجیتال مارکتینگ ( Digital marketing ) خوب می تواند آینده شغلی شما را تا حد بسیار بالایی تضمین کند. اگر بتواند یک رزومه خوب ساخته و به شرکت یا مرکز شغلی مربوطه ارسال نمائید میتوانید امیدوار باشید که برای مصاحبه از شما دعوت به عمل خواهد آمد. در ادامه با رزومه ساز حرفه ای رزومیتو همراه باشید تا ضمن تشریح و بررسی شغل دیجیتال مارکتینگ به طور کامل نحوه نوشتن رزومه کارشناس دیجیتال مارکتینگ به همراه یک نمونه رزومه کامل شده تقدیم شما عزیزان نمائیم.

نمونه رزومه کارشناس دیجیتال مارکتینگ

در ادامه با ارائه یک نمونه رزومه کارشناس دیجیتال مارکتینگ در خدمت شما خواهیم بود. این رزومه توسط قالب شماره 28 فروشگاه قالب رزومیتو ساخته شده است که چنانچه به این قالب علاقه مند باشید می توانید از طریق لینک زیر آنرا تهیه نمائید.

تهیه قالب دو صفحه ای شماره 28 فروشگاه قالب رزومیتو

نمونه رزومه کارشناس دیجتال مارکتینگ

ساخت رزومه کارشناس دیجیتال مارکتینگ

در رزومیتو با توجه به توانائی ها، مسائل مادی و زمانی که برای ساخت یک رزومه حرفه ای در اختیار دارید می توانید یکی از  روش های موجود را برای ساخت رزومه انتخاب نموده و مراحل را جلو بروید تا در انتها یک رزومه حرفه ای داشته باشید.

روش اول : استفاده از رزومه ساز فارسی آنلاین
برای ساخت رزومه در این روش کافی است یکی از قالب ها را انتخاب و اطلاعات خود را مرحله به مرحله کامل کرده تا یک رزومه حرفه ای ساخته و دانلود نمائید.

رفتن به صفحه رزومه ساز آنلاین

 

روش دوم : خرید قالب خام رزومه
اگر دانش کافی و زمان برای ساخت یک رزومه در اختیار دارید و نمیخواهید محدود به مسائل اینترنتی و آنلاین باشید می توانید یکی از ده ها قالب خام رزومه سایت را تهیه و یک رزومه حرفه ای برای خود بسازید.

رفتن به فروشگاه قالب های خام

 

روش سوم : سرویس رزومه اختصاصی
چنانچه برای ساخت یک رزومه حرفه ای دیجیتال مارکتینگ مشکل زمان و دانش ساخت رزومه دارید می توانید با ثبت سفارش رزومه اختصاصی یک رزومه حرفه ای را در کمترین زمان ممکن از ما تحویل بگیرید.

ثبت سفارش ساخت رزومه

دیجیتال مارکتر کیست ؟

به فردی که مشغول کارهای مربوط به دیجیتال مارکتینگ است متخصص یا کارشناس دیجیتال مارکتینگ میگویند. یک کارشناس دیجیتال مارکتینگ در واقع راه های افزایش بهره وری و فروش دیجیتالی را می داند. او با بررسی یک سایت یا پیج اینستاگرام تلاش می کند تا با آنالیز مجموعه و رقباء به بهترین شکل نقاط ضعف را شناسی و با رفع نمودن آنها راندمان کاری مجموعه اینترنتی را بهبود ببخشد.

فروشگاه قالب رزومه

نحوه نوشتن رزومه مامایی

همانطور که توضیح دادیم شما می بایست با کامل نمودن و ارائه اطلاعات در یک محیط حرفه ای یک رزومه کاری برای خود ساخته و از آن برای ارسال به کارفرما استفاده نمائید. همانطور که توضیح دادیم در رزومیتو برای این مهم روش های متعددی پیش پای شما قرار دارد که شما باید با توجه به توانائی های خود یکی از آنها را انتخاب و کار ساخت رزومه را آغاز نمائید.

ساخت رزومه اختصاصی

بخش های مختلف یک رزومه کارشناس دیجیتال مارکتینگ

1 - درباره من

2 - اطلاعات تماس رزومه ماما

3 - سوابق تحصیلی

4- سوابق شغلی

5 - توانایی ها و مهارت ها

نوشتن بخش درباره من ( رزومه کارشناس دیجیتال مارکتینگ )

درباره من همواره یکی از مهم ترین بخش های یک رزومه به حساب می آید چرا که مدیر استخدام تنها این بخش را می خواند و تصمیم می گیرد که آیا رزومه شما قابلیت قرار گرفتن در لیست رزومه هایی که می بایست آنها را بررسی بیشتر نمود قرار دارد یا خیر.

 

نمونه مناسب یک درباره من
کارشناس دیجیتال مارکتینگ و تولید محتوا با بیش از 6 سال سابقه کاری حرفه ای در زمینه برندینگ و ایجاد کمپین های دیجیتال مارکتینگ موفق در سطح کشور و ارزش آفرینی برای بیش از 50 برند مطرح کشور

 

اطلاعات تماس یک کارشناس دیجیتال مارکتینگ

بعضی مشاغل از نظر هنرمندی های شما در بخش های دیجیتالی و ابزارهای مدرن شما را زیر ذره بین میگذارند. برای مثال اینکه ایمیل یک مهندس برق چطور است شاید به اندازه ایمیل و شماره تماس یک کارشناس دیجیتال مارکتینگ مهم نباشد لذا با دقت فراوان راه های تماس رسمی و بسیار شیکی  را انتخاب نموده و قید نمائید.

سوابق تحصیلی و شغلی در رزومه شما

سوابق تحصیلی و شغلی یک کارشناس دیجیتال مارکتینگ خصوصا مورد دوم نشان دهنده توانائی های تجربی شما در هندل نمودن وظایف محوله شماست. تلاش کنید تا همواره با قید کامل ترین و دقیق ترین اطلاعات که بتواند منتقل کننده این مهارت ها باشد مدیر استخدام را به وجد بیاورید.

مهارت های یک کارشناس دیجیتال مارکتینگ

این مورد یکی از بخش های مهم یک رزومه کارشناس دیجیتال مارکتینگ می باشد. توانایی ها و مهارت های زیر می تواند شما را از دیگر کارشناسان متمایز نماید.

  • کار با سرچ کنسول و گوگل آنالیتیک
  • برپایی کمپین های دیجیتال مارکتینگ
  • تسلط بر زبان انگلیسی
  • مهارت های سئو
  • بررسی رقبا
  • تحلیل UI و UX
  • رهبری تیم
  • آشنایی به برنامه نویسی
  • کار با سی ام اس ها (CMS)

سخن پایانی

در این  بخش از نمونه رزومه های مشاغل به سراغ شغل محبوب کارشناس دیجیتال مارکتینگ آمدیم و با بررسی این شغل یک نمونه رزومه کامل شده از این شغل را تقدیم نمودیم. امیدواریم با ارائه توضیحات و اطلاعاتی که تقدیم شد بتوانید یک رزومه حرفه ای ساخته و از آن برای استخدام بهره ببرید.

رزومه ساز
رزومــتـو ساختـی؟
ساخت رزومه حرفه‌ای کمتر از 5 دقیقه!
رزومه ساز
0 / 5 (از مجموع 0 رأی)
0
نظر خود را وارد کنید
ارسال نظر
محبوب‌ترین قالب‌های رزومه
مطالب مرتبط

نمونه رزومه مهندس نساجی + آموزش نوشتن

نمونه رزومه معلم ریاضی (دبیر ریاضی)

نمونه رزومه تدوینگر به همراه آموزش نوشتن

نمونه رزومه معلم زبان انگلیسی به همراه آموزش نوشتن