نمونه رزومه مهندس عمران

2021-12-06 18:29:38
زمان مورد نیاز برای مطالعه: 3 دقیقه
نمونه رزومه مهندس عمران
مهندسان عمران مسئول الهام‌بخش‌ترین ساختمان‌ها، پل‌ها و جاده‌های جهان، و همچنین برخی از ساختمان‌ها، پ...

مهندسان عمران مسئول الهام‌بخش‌ترین ساختمان‌ها، پل‌ها و جاده‌های جهان، و همچنین برخی از ساختمان‌ها، پل‌ها و جاده‌های کمتر هیجان‌انگیز – اما نه از نظر ساختاری سالم هستند. برخی از این سازه های باورنکردنی عبارتند از برج خلیفه در دبی، پل گلدن گیت در سانفرانسیسکو و "تقاطع اسپاگتی" در بیرمنگام انگلستان، که بدون مهندسان عمران با استعداد امکان پذیر نخواهد بود.در این بخش از نمونه رزومه های ساخته شده در رزومیتو به سراغ رشته محبوب مهندسی عمران رفته ایم و با ارائه یک نمونه رزومه کامل شده مهندس عمران کمک میکنیم تا شما بتوانید به آسانی با مرور و بررسی این نمونه رزومه یک رزومه خوب و استاندارد بسازید. این رزومه کاری است از رزومه ساز آنلاین رزومیتو که در قالب مهر ساخته شده است.

نمونه رزومه مهندس عمران

نوشتن یک رزومه عالی مهندس عمران گام مهمی در مسیر جستجوی شغل شما است. هنگام نوشتن رزومه، حتماً به شرح شغل اشاره کنید و هر گونه مهارت، جوایز و گواهینامه‌هایی را که با شرایط مطابقت دارد برجسته کنید. همچنین ممکن است بخواهید یک عنوان یا خلاصه بیانیه اضافه کنید که به وضوح اهداف و شرایط شما را بیان می کند.

نمونه‌ رزومه مهندس عمران زیر به شما کمک می‌کند تا یک رزومه مهندسی عمران بنویسید که به بهترین وجه تجربیات و صلاحیت‌های شما را برجسته کند.

کریم غلامیان

تهران.خ جمالزاده

karim.gholamian@gmail.com

خلاصه

مهندس عمران دارای گواهینامه نظارت و اجرا با بیش از 15 سال تجربه تخصصی در برنامه ریزی خیابان های شهری و مهندسی هیدرولیک. پروژه های سد، مخزن و پل پیچیده و پرمخاطره را هدایت می کند.

تحصیلات

دانشگاه تهران

مهر 1390 تا دی ماه 1392

کارشناسی ارشد مهندسی عمران

تجربه

مهندس عمران شرکت ایرانیان سازه نوین

  • از سال 1390 تا کنون
  • نظارت بر 20+ کارمند، از جمله مهندسان عمران، مشاوران، و پیمانکاران فرعی
  • فرآیند کلی مدیریت شده ساخت مخزن آلارد و سد سداروود، در حد بودجه و 1 هفته زودتر از برنامه تکمیل شده است.
  • برای مدل‌سازی مشکلات ایمنی سد، تحلیل دینامیک سیالات محاسباتی (CFD) انجام دهید
  • طرح‌هایی برای احداث سدها، مخازن، سدها و کانال‌های مصنوعی تهیه کرد
  • مدل‌های آزمایشگاهی برای تجزیه و تحلیل مشکلات جریان آب و محاسبه نرخ جریان ساخته شده است
  • بررسی اثرات فشار آب، نشت و جریان آب زیرزمینی بر سازه های مختلف
  • طرح‌ها/مشخصات تقاطع خیابان، خط‌کشی پیاده‌رو و بهبود علائم جاده‌ای را با در نظر گرفتن ترافیک عابر پیاده، دوچرخه و وسایل نقلیه ایجاد کرد.
  • راه حل پیشنهادی برای آرامش ترافیک بر اساس داده های دقیق ترافیک و تجزیه و تحلیل گزارش تصادف

مهارت ها

  1. اتوکد و میکرو استیشن
  2. برنامه ریزی/مدیریت پروژه مهندسی هیدرولیک

نمونه رزومه ساخته شده مهندس عمران

نمونه رزومه مهندس عمران

نمونه رزومه مهندس عمران-1نمونه رزومه مهندس عمران-2

وظایف یک مهندس عمران

طبق گفته انجمن مهندسین عمران آمریکا، دامنه این حرفه "طراحی و نگهداری کارهای عمومی مانند جاده ها، پل ها، سیستم های آب و انرژی و همچنین تاسیسات عمومی مانند بنادر، راه آهن و فرودگاه ها" است. مهندسی عمران به قرن ها قبل برمی گردد و یکی از بزرگترین بخش ها در زمینه مهندسی است. مهندسان عمران در هر مرحله با این پروژه ها درگیر هستند، از ابتدای طراحی تا ساخت و ساز تا نظارت بر تکمیل پروژه. مسئولیت های شغلی شامل تجزیه و تحلیل - به ویژه در مرحله برنامه ریزی - از گزارش های نظرسنجی و نقشه ها است.

وظایف یک مهندس عمران همچنین ممکن است شامل کاهش هزینه های ساخت و ساز و در نظر گرفتن مقررات دولتی و خطرات بالقوه زیست محیطی باشد. مهندسان عمران همچنین آزمایش‌هایی را انجام می‌دهند، چه آزمایش خاک برای تعیین استحکام شالوده پروژه یا ارزیابی مصالح ساختمانی برای تعیین اینکه مثلاً بتن یا آسفالت برای یک پروژه خاص بهترین کارایی را دارد یا خیر. آنها همچنین به ذکاوت مالی نیاز دارند، زیرا آنها برآورد هزینه تجهیزات و نیروی کار و همچنین دانش برنامه های نرم افزاری را برای استفاده در برنامه ریزی و طراحی سیستم ها و ساختارها ارائه می دهند.

مهندسان عمران چه می کنند؟

مهندسان عمران دنیای اطراف ما را طراحی، ایجاد و به هم متصل می کنند. آنها کمک می کنند تا روستاها، شهرها و شهرهای ما برای مردمی که در آنجا زندگی می کنند کار کنند.

چگونه مهندس عمران شویم؟

برای به دست آوردن یک موقعیت ابتدایی، حداقل به مدرک لیسانس در مهندسی عمران نیاز دارید. با این حال، به گفته شلی اوکیموتو، مشاور فارغ التحصیل دانشکده مهندسی عمران و محیط زیست دانشگاه کالیفرنیا – برکلی، یک مهندس با مدرک لیسانس علوم ممکن است بیشتر کارهای اساسی را انجام دهد و در نهایت به سقف حقوق خود برسد.

او در ایمیلی می نویسد: "فارغ التحصیلان [کارشناسی ارشد] اغلب مسئولیت بیشتری دارند، تیم ها را رهبری می کنند و پروژه ها را طراحی می کنند یا سیاست گذاری و مدیریت امور مالی را ایجاد می کنند. کارفرمایان دوست دارند هر دو نوع را در اطراف خود داشته باشند، اما همیشه کارمندی با آموزش قوی تر در مهارت های تفکر انتقادی پیدا کنند. کمک می کند، و مدرک پیشرفته مطمئناً نشان دهنده آموزش بیشتر در آن زمینه است." طبق BLS، از هر پنج مهندس عمران، یکی دارای مدرک کارشناسی ارشد است. در دوران تحصیلات تکمیلی، اوکیموتو توسعه مهارت های مطالعه خوب، پیوستن به یک گروه مطالعه و استفاده از ساعات اداری اساتید و دستیار تدریس را توصیه می کند.

 

 

رزومه ساز
رزومــتـو ساختـی؟
ساخت رزومه حرفه‌ای کمتر از 5 دقیقه!
رزومه ساز
0 / 5 (از مجموع 0 رأی)
2
برچسب‌ها:
نظر خود را وارد کنید
ارسال نظر
نظرات کاربران
1 سال پیش
عالی بود . ممنون
0
ارسال پاسخ
مخفی کردن پاسخ‌هانمایش پاسخ‌ها (1)
سایت رزومیتو
1 سال پیش
سلام خوشحالیم مفید واقع شد
0
ارسال پاسخ
محبوب‌ترین قالب‌های رزومه
مطالب مرتبط

نمونه رزومه مهندس نساجی + آموزش نوشتن

نمونه رزومه معلم ریاضی (دبیر ریاضی)

نمونه رزومه تدوینگر به همراه آموزش نوشتن

نمونه رزومه معلم زبان انگلیسی به همراه آموزش نوشتن