نمونه رزومه تدوینگر به همراه آموزش نوشتن

2023-12-12 15:58:29
زمان مورد نیاز برای مطالعه: 4 دقیقه
نمونه رزومه تدوینگر به همراه  آموزش نوشتن
امروز و در یکی دیگر از مطالب آموزشی رزومه ساز حرفه ای رزومیتو قصد داریم تا با آموزش نوشتن رزومه تدوی...

امروز و در یکی دیگر از مطالب آموزشی رزومه ساز حرفه ای رزومیتو قصد داریم تا با آموزش نوشتن رزومه تدوینگر در خدمت شما مخاطبان عزیز باشیم. اگر به شغل تدوین مشغول می باشید و قصد دارید تا یک رزومه حرفه ای با موضوع تدوینگری برای خود بسازید پیشنهاد می کنیم به هیچ عنوان این مقاله آموزشی ارزشمند را از دست ندهید چرا که تمامی موارد پیرامون نگارش یک رزومه حرفه ای با موضوع شغل تدوینگری را در این آموزش به شما ارائه داده ایم و در انتها نیز با ارائه یک نمونه رزومه تدوینگر که در رزومیتو ساخته شده شما را به طور کامل با این موضوع آشنا خواهیم نمود.

نمونه رزومه تدوینگر

در ابتدا قصد داریم تا یک نمونه رزومه مناسب برای شغل تدوینگر خدمت شما ارائه نمائیم. این رزومه توسط یکی از قالب های فروشگاه قالب رزومیتو ساخته شده است. شما نیز می توانید با خرید و استفاده از این قالب یک رزومه حرفه ای برای تدوین و تدوینگری نوشته و به مرکز مورد نظر ارائه دهید.

سفارش قالب خام شماره 18 و ساخت رزومه در آن

نمونه رزومه تدوینگر

آنچه در این مقاله خواهید دید عبارت است از :

  • معرفی تدوین و تدوینگر
  • بخش های مهم یک رزومه تدوینگر
  • نکات مهم در نوشتن رزومه تدوینگر
  • انتخاب قالب مناسب
  • اصولی کلی نوشتن رزومه تدوینگر
  • ارائه نمونه رزومه تدوینگر

تدوین چیست و تدوینگر کیست ؟

تدوین‌گر که در ایران، مونتور (به فرانسوی: Monteur) و ادیتور (به انگلیسی: Film Editor) نیز خوانده می‌شود، به کسی گفته می‌شود که تدوین فیلم را انجام می‌دهد.

تدوین‌گر مسئول گزینش، زمان‌بندی و ترتیب نماها در فیلم است. او کار خود را با توجه به ویژگی‌های داستان فیلم و گونهٔ فیلم‌نامه و همچنین شیوه‌ی طراحی دیداری فیلم‌ساز انجام می‌دهد.

تدوین‌گر باید به امور تولید مانند کارگردانی، تصویربرداری و صدابرداری آشنا باشد تا بتواند اشتباهات یا اصلاحات را در تدوین به‌خوبی اِعمال کند. تدوین‌گرِ ماهر فردی است که بایگانی کاملی داشته باشد و از زیبایی‌شناسی دیداری به‌خوبی آگاه باشد. به بیان دیگر، تدوین یعنی تنظیم و تکمیلِ کار و هر چیزی که از آن برای پردازش فیلم استفاده می‌شود.

منبع : ویکی پدیا فارسی

بخش های مهم  رزومه تدوینگر

اگر قصد دارید یک رزومه تدوینگر بنویسید می بایست یک درباره من حرفه ای بنویسید و اطلاعات خود را بسیار دقیق و هدفمند در رزومه خود طبق اصولی که در ادامه عرض می کنیم وارد نمائید.

1 - نوشتن اطلاعات تماس

نوشتن اطلاعات تماس دقیق برای یک رزومه بسیار حائز اهمیت است. برای رسیدن به بهترین اطلاعات پیشنهاد میکنیم به هیچ وجه از ایمیل غیر رسمی و شماره تماسی که در دسترس نیست و به آن پاسخ نمی دهید استفاده نکرده و اطلاعات خود را در نهایت رسمیت وارد کنید.

2 - سوابق تحصیلی

اگر در رشته های هنری و کارگردانی تحصیل کرده باشید رزومه تدوینگری که می نویسید قطعا وزن بهتری می گیرد اما تحصیل در رشته های دیگر نیز بلامانع است اما اولویت با رشته های تحصیلی مرتبط است.

3 - سوابق شغلی

از مهم ترین موارد در نوشتن هر رزومه ای توانائی شما در پیشبرد وظایف است که با سابقه شغل این مهم روشن می گردد

4 - مهارت های یک تدوینگر

مهارت ها بخش مهمی از یک رزومه تدوینگر است. اگر بتوانید با مهارت های نرم و سخت که مرتبط با شغل تدوین باشد بتوانید وزن خوبی به رزومه خود بدهید می توانید به موفقیت رزومه خود امیدوار باشید که قطعا هم این موارد می تواند شما را به هدف برساند.

5 - زبان

مطمئنا آشنایی شما با زبان های خارجی می تواند در تقویت رزومه شما تاثیر زیادی داشته باشد. این مهارت و توانایی می تواند توانائی شما در کار کردن با نرم افزارها و برنامه های تدوین را نیز تحت الشعاع قرار دهد و آن  را تقویت کند.

2 - افتخارات

مطمئنا یکی از مهم ترین بخش های رزومه تدوینگر بخش افتخارات است. اگر جوایزی از جشنواره ها یا مسابقات مطرحی داشته باشید می توانید امیدوار باشید که رزومه ای قوی و پربار بنویسید و این مورد در کنار سابقه شغلی تاثیر مهمی در موفقیت رزومه شما خواهد داشت.

فروشگاه قالب خام رزومه

نکات مهم برای ساخت رزومه تدوینگر

در ادامه با مهم ترین نکات در نوشتن یک رزومه تدوینگر با شما خواهیم بود. رعایت نکاتی که در ادامه خواهیم گفت برای هر رزومه ای با هر عنوان شغلی ضروری است.

خلاصه نویسی

خلاصه نویسی کلید موفقیت یک رزومه است. شاید مدیر استخدام کمتر از یک دقیقه وقت برای بررسی رزومه شما صرف کند. به همین دلیل روده درازی نمی تواند شما را به موفقیت برساند. شما می بایست دقیق و بسیار خلاصه نقاط کلیدی و نکات اساسی که می تواند از شما یک حرفه ای بسازد را گوشزد نمائید. توجه داشته باشید که همه هنر شما در نوشتن رزومه به این موضوع معطوف شود که تصویری دقیق از توانائی های خاص خود در ذهن مدیر استخدام به جا بگذارید.

نگارش قوی و دوری از غلط املایی

هیچ چیز به اندازه یک نگارش قوی و حرفه ای و البته رسمی نمیتواند به رزومه شما رنگ و بو و زیبایی بدهد. مطمئن باشید یک مدیر استخدام بسیار به این موارد اهمیت می دهد. غلط املایی نیز تیری است که در صورت عدم رعایت قلب رزومه شما را پاره خواهد کرد. بسیار به رزومه خود از این دو منظر حساس باشید و از این مشکلات و اشکالات دوری کنید.

انتخاب قالب مناسب

در نوشتن و ساخت رزومه ما همواره پیشنهاد می کنیم از قالب های رسمی و حرفه ای استفاده کنید. برای ساخت رزومه تدوینگر نیز پیشنهاد ما استفاده از قالب های رسمی است. این دست قالب ها بدون شلوغ کاری تنها به انعکاس توانائی ها و سوابق شما خواهند پرداخت. قالب های رنگی و شلوغ نمی تواند گزینه خوبی برای نوشتن یک رزومه حرفه ای به حساب آید.

ساخت رزومه اختصاصی

اصول کلی در نوشتن رزومه تدوینگر

برای نوشتن یک رزومه خوب برای شغل تدوینگر می بایست به موارد مهمی که در بالا ذکر کرده ایم دقت نمائید. این موارد همگی از مهم ترین مواردی است که رعایت آنها می تواند شما را در نوشتن یک رزومه خوب یاری رساند.

نوشتن یک رزومه خوب برای تدوینگری لازمه انتخاب یک قالب و فونت مناسب، دوری از غلط املایی و استفاده از نگارش مناسب نیز از مهم ترین مواردی است که می بایست رعایت کنید. خلاصه نویسی و ذکر سوابق شغلی و تحصیلی نیز از مهم ترین مواردی است که در نوشتن رزومه می تواند مهم باشد.

رزومه ساز
رزومــتـو ساختـی؟
ساخت رزومه حرفه‌ای کمتر از 5 دقیقه!
رزومه ساز
0 / 5 (از مجموع 0 رأی)
0
نظر خود را وارد کنید
ارسال نظر
محبوب‌ترین قالب‌های رزومه
مطالب مرتبط

نمونه رزومه مهندس نساجی + آموزش نوشتن

نمونه رزومه معلم ریاضی (دبیر ریاضی)

نمونه رزومه معلم زبان انگلیسی به همراه آموزش نوشتن

نمونه رزومه مترجم به همراه آموزش نوشتن آن