نمونه رزومه برنامه نویس و نحوه نوشتن آن

2023-04-15 13:02:36
زمان مورد نیاز برای مطالعه: 4 دقیقه
نمونه رزومه برنامه نویس و نحوه نوشتن آن
برنامه نویس هستید و نیاز دارید که یک رزومه برای شغل برنامه نویسی داشته باشید ؟ اگر پاسخ شما به ای...

برنامه نویس هستید و نیاز دارید که یک رزومه برای شغل برنامه نویسی داشته باشید ؟

اگر پاسخ شما به این پرسش مثبت است تبریک می گوییم چرا که رزومیتو به عنوان یک رزومه ساز حرفه ای اینجاست تا آموزش نوشتن رزومه برنامه نویسی را با شما به اشتراک بگذارد، اما ابتدا بیایید کمی در مورد این شغل با یکدیگر صحبت کنیم.

آشنایی با شغل برنامه نویسی

برنامه نویسی شغلی است که این روزها رونق فراوانی دارد چرا که هر چه که می بینید امروزه با اینترنت و سایت و اپلیکیشن سر و کار داشته و افرادی که در توسعه نرم افزارها و وبسایت ها و اپ ها فعالیت دارند حسابی سرشان شلوغ است . برنامه نویسی شاخه های مختلفی دارد. در واقع با توجه به حوزه فعالیت می توان برنامه نویسی را به چند بخش تقسیم نمود.

انواع حوزه های برنامه نویسی

 

  • برنامه نویسی کامپیوتر (برنامه نویسی دسکتاپ)
  • برنامه نویسی وب (Web Development)
  • برنامه نویسی و توسعه موبایل
  • برنامه نویسی علم داده
  • توسعه بازی‌های کامپیوتری

مهم ترین حوزه های برنامه نویسی

امروزه حوزه های برنامه نویسی تحت وب و موبایل دو حوزه اصلی برنامه نویسی محسوب می شوند. اگر بخواهیم دسته بندی دیگری را در حوزه برنامه نویسی داشته باشیم می توانیم برنامه نویسی را از حیث زبان های مختلف دسته بندی کنیم. برای مثال برنامه نویسی جاوا یا php یا پایتون از همین دست زبان های مهم برنامه نویسی به حساب می آیند.

انواع برنامه نویسی تحت وب کدامند ؟

بعد از اینکه انواع برنامه نویسی را با یکدگیر مرور کردیم حال خوب است با انواع برنامه نویسی تحت وب که یکی از مهم ترین حوزه های برنامه نویسی است آشنا شویم.

  • برنامه نویسی فرانت اند (Front End)
  • توسعه بک اند (Back End)
  • برنامه نویسی فول استک (Full Stack)

درآمد برنامه نویسی چقدر است ؟

حقیقت این است که برنامه نویسی یکی از پردرآمد ترین مشاغل و البته پرطرفدارترین مشاغل این روزهاست. با توجه به اینکه برنامه نویسی فعالیتی کاملا تخصصی است و بسیار مورد استفاده گسترده ای دارد درآمد آن نیز به تخصص و فعالیت شما برمی گردد اما در سال 1402 در ایران حداقل درآمد برای این شغل ماهانه 10 میلیون تومان است اما حداکثری برای آن نمی توان متصور بود و تخصص و میزان فعالیت شما مشخص می کند که چه میزان در آمد از این حرفه می توانید کسب نمائید.

بازار کار شغل برنامه نویسی چطور است ؟

با توجه به صحبت هایی که شد و نیاز روزافزون به برنامه نویسی بازار کار این حرفه به طور فزاینده ای رو به گسترش است. فردی که در این حرفه ای به تخصص بالا برسد همواره مشغول خواهد بود و از نظر درآمدی نیز کاملا در سطح بالایی قرار خواهد گرفت.

نوشتن رزومه برنامه نویس و گسترش دهنده وب

برای نوشتن یک رزومه برنامه نویسی حال فرانت اند باشد یا بک یا موبایل و اپ شما می بایست نکات مهمی را در دستور کار خود قرار داده و به آنها توجه نمائید.

در رزومیتو با توجه به امکانات موجود در سایت روش های مختلفی برای نوشتن رزومه برنامه نویسی وجود دارد. اما انتخاب اینکه از چه روشی می توانید به بهترین نتیجه برسید به خود شما برمی گردد. این که تا چه حد با نوشتن رزومه آشنا می باشید می تواند نکته کلیدی به حساب آید.

 

 

روش های نوشتن رزومه کارشناس شبکه در رزومیتو

استفاده از رزومه ساز آنلاین
استفاده از قالب های آماده
نوشتن رزومه توسط کارشناسان رزومیتو

 

نمونه رزومه برنامه نویس

برای نوشتن رزومه برنامه نویس وب چه روشی مناسب است ؟

اینکه در روش های ذکر شده برای نوشتن و ساختن رزومه برنامه نویس وب یا گسترش دهنده وب کدام روش مناسب شما است به خود شما و توانائیهای شما در نوشتن رزومه و اصول رزومه نویسی بر میگردد. اما پیشنهاد ما این است که از روش های زیر استفاده کنید.

اخطار

رزومه نویسی فعالیتی کاملا تخصصی است و اگر میخواهید رزومه ای که می نویسید طبق اصول و قواعد حرفه ای باشد بدون دانش دست به اینکار نزنید چرا که احتمال رد شدن رزومه شما بالا خواهد بود. پیشنهاد ما این است که نوشتن رزومه خود را به رزومیتو و کارشناسان خبره آن بسپارید.

 

رفتن به سرویس رزومه اختصاصی

اما اگر با رزومه نویسی آشنایی کافی را دارید ...

اگر با قواعد رزومه نویسی آشنا می باشید می توانید از روش های زیر برای ساخت رزومه خود بهره ببرید. استفاده از رزومه ساز آنلاین و یا خرید قالب خام رزومه در فروشگاه قالب هر کدام مزایای خاص خود را دارند. برای مثال قالب های خام این امکان را به شما می دهند تا با خرید یک قالب بی نهایت رزومه ساخته و همیشه بتوانید آنها را آپدیت کنید.

  • خرید قالب خام رزومه در فروشگاه رزومیتو
  • استفاده از رزومه ساز آنلاین و فارسی رزومیتو

مزایای استفاده از قالب های آماده رزومیتو

تنوع مناسب و لحاظ نمودن سلایق گوناگون
مناسب ساخت رزومه در کلیه مشاغل
استاندارد بودن قالب های خام رزومیتو
به حداقل  رساندن زمان ساخت رزومه برای شما
ساخت رزومه به تعداد بی نهایت

 

فروشگاه قالب های خام رزومه رزومیتو مملو از انواع و اقسام رزومه های آماده است که می توانید به راحتی با جایگزین نمودن اطلاعات خود با اطلاعات پیش فرض یک رزومه حرفه ای و جذاب برای خود ساخته و آنرا به صورت دائمی در سیستم خود داشته باشید و هر زمان که نیاز بود آنرا آپدیت و به روز رسانی نمائید.

فروشگاه قالب خام رزومه

رفتن به فروشگاه قالب رزومه

راه نهایی ، استفاده از رزومه ساز حرفه ا ی رزومیتو

رزومه سازهای آنلاین امروزه خدمات خوبی در سطح وب ارائه می دهند. اگر می خواهید برای نوشتن رزومه برنامه نویس و گسترش دهنده وب یک رزومه حرفه ای و اختصاصی داشته باشید راه آخر که یکی از بهترین راه ها برای این امر به شمار می رود استفاده از خدمات رزومه ساز آنلاین رزومیتو است.

رفتن به رزومه ساز آنلاین رزومیتو

آموزش نوشتن رزومه برنامه نویس و گسترش دهنده وب

اینکه از چه روشی برای نوشتن و ساخت رزومه خود استفاده میکنید به خود شما بر میگردد و کاملا شخصی است. اینکه چقدر رزومه نویسی می دانید و از اصول و قواعد آن اگاهی دارید بسیار مهم است. یا اینکه چقدر زمان برای نوشتن یک رزومه خوب و استاندارد در اختیار دارید نیز می تواند نکته ای کلیدی باشد. پیشنهاد می کنیم موارد زیر را رعایت کرده تا نتیجه لازم را کسب کرده و یک رزومه حرفه ای داشته باشید

نبایدهای نوشتن یک رزومه برنامه نویس وب

غلط املایی
قالب نامناسب
اطلاعات تماس غیر رسمی
سوابق شغلی نامرتبط با شغل برنامه نویس

 

بایدهای نوشتن رزومه گسترش دهنده وب

درباره من کوتاه و تاثیرگذار
نگارش اطلاعات تماس رسمی
نوشتن آدرس درست و دقیق
استفاده از اعداد و ارقام در ذکر دستاوردها
نوشتن تجربیات کاملا مرتبط با شغل برنامه نویسی

 

حال که با بایدها و نبایدهای نوشتن رزومه برنامه نویسی آشنا شدید پیشنهاد می کنیم از روش پیشنهادی ما برای ساخت یک رزومه حرفه ای در مورد شغل برنامه نویسی و گسترش دهنده وب نیز دیدن نمائید. در زیر این روشها قابل مشاهده می باشد.

 

پیشنهاد رزومیتو برای نوشتن رزومه برنامه نویسی

نمونه رزومه برنامه نویسی / ساخته شده بوسیله فروشگاه قالب رزومیتو

در انتها با ارائه قالب رزومه شغل برنامه نویسی این مقاله ارزشمند را به پایان می رسانیم.

نکته مهم

اطلاعات موجود در رزومه برنامه نویس به صورت نمادین می باشد و شما پس از خرید قالب می بایست آنرا با اطلاعات خود کامل نمائید.

 

نمونه رزومه برنامه نویس

رزومه ساز
رزومــتـو ساختـی؟
ساخت رزومه حرفه‌ای کمتر از 5 دقیقه!
رزومه ساز
0 / 5 (از مجموع 0 رأی)
0
نظر خود را وارد کنید
ارسال نظر
محبوب‌ترین قالب‌های رزومه
مطالب مرتبط

نمونه رزومه معلم ریاضی (دبیر ریاضی)

نمونه رزومه مهندس نساجی + آموزش نوشتن

نمونه رزومه تدوینگر به همراه آموزش نوشتن

نمونه رزومه معلم زبان انگلیسی به همراه آموزش نوشتن