نمونه رزومه کامل شده مدیر روابط عمومی

2021-11-02 17:41:45
زمان مورد نیاز برای مطالعه: 4 دقیقه
نمونه رزومه کامل شده مدیر روابط عمومی
امروز در رزومه ساز آنلاین رزومیتو با ارائه یک نمونه رزومه دیگر در خدمت شما خوبان هستیم و امیدواریم ب...

امروز در رزومه ساز آنلاین رزومیتو با ارائه یک نمونه رزومه دیگر در خدمت شما خوبان هستیم و امیدواریم بتوانیم با معرفی این شغل و در نهایت ارائه یک نمونه رزومه کامل شده مدیر روابط عمومی بتوانیم این بخش از رزومیتو  را نیز پربار تقدیم نگاه مهربان شما نمائیم.

نمونه رزومه کامل شده مدیر روابط عمومی

در ادامه با ارائه نمونه رزومه کامل شده مدیر روابط عمومی با شما خواهیم بود.امیدواریم مشاهده و دقت نظر در این رزومه بتواند به خوبی راه تکمیل یک رزومه ایده آل را برای شما هموار سازد.

رزومه زیر در رزومیتو بوسیله قالب آبان ساخته و تغییر رنگ داده شده است.

نمونه رزومه کامل شده مدیر روابط عمومی

نمونه رزومه مدیر روابط عمومی-1نمونه رزومه مدیر روابط عمومی-2

مدیر روابط عمومی چیست؟

شغل مدیر روابط عمومی یک نقش مدیریتی در سطح متوسط ​​برای شخصی با 6-8 سال تجربه در این زمینه است. مدیران روابط عمومی با برقراری ارتباط با برنامه‌ها، دستاوردها و/یا دیدگاه‌ها، تصویر عمومی مطلوبی را برای کارفرما یا مشتری خود ایجاد و حفظ می‌کنند.

مدیران روابط عمومی وظیفه دارند پرسش‌های رسانه‌ای را مطرح کنند و داستان‌هایی را برای رسانه‌ها ارائه کنند، بسته‌های رسانه‌ای تهیه کنند و کنفرانس‌های مطبوعاتی را سازماندهی کنند. آنها علاوه بر نوشتن بیانیه های مطبوعاتی، برای رهبران سازمانی سخنرانی می نویسند، مطالب تبلیغاتی و بازاریابی را توسعه می دهند و مقالاتی را برای خبرنامه های شرکتی آماده می کنند. مدیران روابط عمومی همچنین اطلاعاتی را برای مقابله با تبلیغات منفی و مدیریت بحران و ارتباطات اضطراری منتشر می کنند.

علاوه بر نظارت بر کارمندان تمام وقت، مدیران روابط عمومی ممکن است کپی‌نویسان آزاد، طراحان گرافیک و دیگران را استخدام و مدیریت کنند. آنها همچنین معمولاً بودجه بخش روابط عمومی را مدیریت می کنند. آنها معمولاً به رئیس یک واحد / بخش گزارش می دهند.

ساخت رزومه آنلاین در رزومیتو

مهارت ها و الزامات یک مدیر روابط عمومی

  • باید یک ارتباط برقرار کننده و ارائه دهنده مطمئن باشد
  • باید دارای مهارت های ارتباطی کلامی و نوشتاری عالی باشد
  • باید دارای مهارت های سازمانی و برنامه ریزی عالی باشد
  • درک کاملی از نیازهای رسانه و روابط رسانه ای داشته باشید
  • فعال، قابل اعتماد، مسئولیت پذیر و دقیق با توجه به جزئیات باشید
  • توانایی محرمانه نگه داشتن اطلاعات را داشته باشد
  • درک تاکتیکی همه پلتفرم های رسانه های اجتماعی اولیه
  • توانایی کار در محیط های پر استرس، اغلب برای ساعات طولانی
  • درجه وسیعی از خلاقیت و عرض جغرافیایی
  • خودانگیخته با رویکرد مثبت و حرفه ای به مدیریت

عناوین شغلی مرتبط: مدیر ارتباطات خارجی، مدیر روابط رسانه ای، مدیر روابط عمومی، مدیر روابط عمومی، دبیر مطبوعاتی، مدیر ارتباطات، مدیر روابط اجتماعی

مهارت های کلیدی

مهارت‌های عالی در نوشتن و ویرایش و توانایی نوشتن نسخه‌های جذاب ضروری است. آگاهی از اهمیت روابط عمومی رسانه های اجتماعی به طور فزاینده ای مهم است. مهارت های بین فردی برای توسعه روابط با نمایندگان رسانه ها، رسیدگی به موقعیت های دشوار و مشاوره به افراد در سازمان شما حیاتی است. شما به مهارت های سخنرانی و ارائه و توانایی سازماندهی و برنامه ریزی استراتژی های روابط عمومی همراه با تاکتیک های مورد نیاز برای دستیابی به جاه طلبی های خود نیاز دارید.

صلاحیت ها

معمولاً تحصیلات تا سطح مدرک مورد نیاز است. گاهی اوقات کارفرمایان به دنبال مدرک BA/MA در بازاریابی، تبلیغات یا ارتباطات یا مدرک کارشناسی ارشد روابط عمومی هستند. اما ویژگی های شخصی و تجربه در این زمینه مطلوب ترین ویژگی ها هستند.

تجربه مرتبط

تجربه دو تا سه سال در روابط عمومی، چه در داخل و چه در نمایندگی، حداقل است. سابقه توسعه و ارائه راهبردهای ارتباطی، و همچنین تجربه همکاری نزدیک با روزنامه نگاران و پاسخ به درخواست های رسانه ها، مطلوب است.

حقوق یک مدیر روابط عمومی

میانگین دستمزد یک مدیر روابط عمومی بین 28000 تا 50000 پوند است.

ساعت کاری مدیر روابط عمومی

9:00 صبح تا 5.30 بعد از ظهر، اما از کارکنان انتظار می رود که انعطاف پذیر کار کنند، در رویدادهای عصرانه شرکت کنند، با مشتریان ارتباط اجتماعی برقرار کنند و در صورت بروز شرایط بحرانی آماده باشند. بسیاری از مشاغل نیاز به تمایل به سفر دارند.

فرصت های شغلی مدیر روابط عمومی

مدیران روابط عمومی می توانند در سازمان های مختلف به سمت موقعیت های با درآمد بهتر حرکت کنند. اما بعد از دو سه سال به عنوان مدیر روابط عمومی، می توان به سمت مدیر روابط عمومی و ارتباطات رفت. خوداشتغالی همچنین یک گزینه برای متخصصان با تجربه روابط عمومی است، به عنوان یک شغل آزاد یا رهبری شرکت روابط عمومی شما.

تحصیلات / مدرک برای مدیر روابط عمومی

مدیران روابط عمومی موثر برای برنامه ریزی و انجام اهداف بر تجربه و قضاوت تکیه می کنند. اکثر آنها دارای مدرک لیسانس در روابط عمومی، روزنامه نگاری، انگلیسی، ارتباطات یا بازاریابی با گرایش روابط عمومی یا تبلیغات هستند.
انها کجا کار می کنند؟

فرصت هایی برای مدیران روابط عمومی در موارد زیر وجود دارد:

  • شرکت های روابط عمومی
  • غیر انتفاعی
  • بیمارستان ها
  • دانشگاه ها و کالج ها
  • مشاغل یا شرکت های بزرگ
  • سازمان های دولتی

سوالات مصاحبه برای متخصصان روابط عمومی

قبل از مصاحبه شغلی، تا آنجا که ممکن است در مورد کارفرمای آینده اطلاعات کسب کنید تا بتوانید دانش کسب و کار او را نشان دهید. از وب سایت شرکت دیدن کنید و با مواردی مانند مشتریان کلیدی، تماس های فعلی کارکنان، امور مالی، رقابت آنها و دلیل افتتاحیه آشنا شوید تا میزان علاقه خود را نشان دهید. نمونه هایی از کارهایی که مهارت های شما را نشان می دهد یادداشت کنید تا بتوانید شایستگی خود را در طول مصاحبه نشان دهید. در اینجا چند نمونه از سوالاتی است که ممکن است هنگام مصاحبه برای یک موقعیت مدیر روابط عمومی از شما پرسیده شود:

موقعیت دشواری را که هنگام پاسخ دادن به پرسش‌های رسانه‌ای و عمومی در آن قرار داشته‌اید، توصیف کنید. چطور با این موضوع کنار آمدید؟
چه مهارت هایی کسب کرده اید که به شما در انتقال پیام مشتری کمک می کند؟ سه مثال از تجربیات کاری گذشته خود که این مهارت ها را نشان می دهد، بیاورید.
مثالی از زمانی که مجبور بودید اطلاعات پیچیده را به روشی ساده ارائه کنید، بیاورید.
وقتی اولویت ها به سرعت تغییر می کنند چه می کنید؟
چگونه می توانید با ... (یک فراخوان محصول، کلاهبرداری شرکتی، رسوایی، و غیره) برخورد کنید؟
روابط عمومی برای شما چه معنایی دارد؟
زمانی را توصیف کنید که یک بیانیه مطبوعاتی، مقاله خط‌دار، مطالعه موردی یا سایر ارتباطات ایجاد کرده‌اید که توسط مخاطبان سوء تفاهم شده است. در این مورد چه کردید؟ چه یاد می گیرید؟
چرا می خواهید برای شرکت ما کار کنید؟

دانش خود را افزایش دهید

مدیران روابط عمومی باید با انواع مفاهیم، ​​شیوه ها و رویه های این حوزه آشنا باشند. انجمن‌ها و فرصت‌های توسعه حرفه‌ای زیادی برای کمک به مدیران روابط عمومی وجود دارد که با آنچه در این زمینه اتفاق می‌افتد آشنا شوند.

رزومه ساز
رزومــتـو ساختـی؟
ساخت رزومه حرفه‌ای کمتر از 5 دقیقه!
رزومه ساز
0 / 5 (از مجموع 0 رأی)
0
برچسب‌ها:
نظر خود را وارد کنید
ارسال نظر
محبوب‌ترین قالب‌های رزومه
مطالب مرتبط

نمونه رزومه مهندس نساجی + آموزش نوشتن

نمونه رزومه معلم ریاضی (دبیر ریاضی)

نمونه رزومه تدوینگر به همراه آموزش نوشتن

نمونه رزومه معلم زبان انگلیسی به همراه آموزش نوشتن